Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@16:50:10 GMT

بارش برف و باران در محورهای13 استان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۲۳۸۴

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محور های مواصلاتی ۱۳ استان خبر داد. ناطقان: سرهنگ احمد شیرانی درباره اخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور اظهار کرد: بر اساس بررسی هایی که انجام شد تردد در محور های شمالی چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت  در هر دو مسیر رفت و برگشت روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محور چالوس و آزادراه های تهران-شمال و قزوین-رشت دارای بارش برف و باران و محورهای هراز و فیروزکوه فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور، گفت: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا سنگین است.
 
وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، همدان، قزوین، البرز، تهران و مازندران هستیم. همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های ایلام، کرمانشاه و گیلان نیز گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پیش بینی بارش برف و باران در برخی از محور های مواصلاتی کشور خبر داد و گفت:  بارش در جاده های استان های شمالی و غربی کشور پیش بینی شده است. بر همین اساس به رانندگان توصیه می کنیم که حتما حین تردد در جاده ها تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند و از سالم بودن سیستم گرمایش خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: رانندگان باید سرعت مطمئنه را رعایت کرده و زمان بیشتری برای سفر پیش  بینی کنند تا از عجله و شتاب حین رانندگی جلوگیری شود.
منبع: ایسنا برچسب ها: بارش برف ، باران ، محورها

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بارش برف باران محورها بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر رفت و برگشت محور هراز به دلیل بارش باران و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین انجام می‌شود.

وی تردد در محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر را عادی و روان اعلام کرد و گفت: شاهد بارش برف پراکنده در محور هراز، مه گرفتگی در تونل کندوان و محدوده گدوک سوادکوه هستیم.

وی وضعیت دیگر راه‌های استان را دارای بارندگی اعلام کرد.

کد خبر 6086010

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهرهای جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید
  • تعداد راه‌های مسدود شده در شهر‌های جنوبی کشور به ۱۵ محور رسید