Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پرویز انصاری راد معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان با اشاره به اینکه تمام نهاد‌های تعلیم و تربیت به این دانشگاه نگاه ویژه‌ای دارند گفت: دانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه امروز شرایط خاصی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه رسالت اصلی دانشگاه فرهنگیان علاوه بر کارکردی که تمام دانشگاه‌ها دارند، تربیت معلم است افزود: استان اصفهان با بیش از ۵ هزار دانشجو، جایگاه خوبی در کشور داراست.

در این مراسم از شهرام عروف‌زاد سرپرست قبلی دانشگاه فرهنگیان اصفهان تجلیل و تقی آقاحسینی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه معرفی شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تودیع و معارفه آقا حسینی سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل بخشی از زندان رجایی‌شهر به دانشگاه فرهنگیان، مطالبه استان است

استاندار البرز گفت: یکی از مهمترین رویکردهای استان، تبدیل بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان است که باید در قالب مطالبه شورای آموزش و پرورش استان مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی صبح امروز _شنبه بیست و پنجم فروردین_ در شورای آموزش و پرورش استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: از فعالان حوزه آموزش و پرورش درخواست می‌شود تا در راستای تحقق اهداف این شعار که راهبرد مقام معظم رهبری برای سال جدید است، ایده و طرح ارائه دهند.

وی با اشاره به مقام و منزلت معلم و ضرورت برنامه‌ریزی دقیق برای گرامیداشت هفته معلم در استان، افزود: جایگاه رفیع معلمان و تأثیر و حرمت این قشر فرهیخته با هیچ بیان و هدیه‌ای، قابل تقدیر نیست؛ بنابراین باید هرچه در توان داریم را انجام دهیم.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت بزرگ دانش‌آموزی و رشد روز افزون مهاجرت‌ها به این استان، لازم است امکانات، چارت و منطقه‌های آموزشی و پرورشی متناسبی وجود داشته باشد.

عبداللهی اضافه کرد: شهرستان‌های تازه تأسیس همچون فردیس و چهارباغ باید اداره آموزش و پرورش مستقل داشته باشد، چراکه نبود این امکانات موجبات نارضایتی خانواده‌ها را فراهم کرده است و در شهرهای بزرگی همچون کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت با توجه به تراکم بالای جمعیت دانش‌آموزی باید اداره آموزش و پرورش مستقر شود.

وی ادامه داد: شهرستان‌های کرج و فردیس هرکدام باید متناسب با تعداد مناطق شهری، مناطق آموزش و پرورش مستقل داشته باشند.

استاندار البرز تاکید کرد: منابع انسانی سرچشمه تمام تحولات یک دستگاه محسوب می‌شود و نیروهای کارآمد در هر سازمانی می‌توانند عامل ترقی و پیشرفت آن سازمان باشند.

عبداللهی تاکید کرد: سیستم آموزش و پرورش استان البرز با کمبود جدی نیروی انسانی از معلم و کادر اداری تا سرایدار مواجه است و وزارتخانه متبوع باید عنایت ویژه داشته باشد.

وی گفت: در سفرهای اول و دوم رئیس‌جمهور به استان برای احداث ۲۰۰ مدرسه متعهد شدیم و ساخت ۱۰۰ مدرسه دیگر را نیز برای خود تکلیف کردیم؛ در حال حاضر نیمی از راه را طی کرده‌ایم و باید هرچه در توان داریم را برای نیل به اهداف و تعهدات ساخت مدرسه در استان معطوف کنیم تا زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی استان تقویت شود.

استاندار البرز اظهار کرد: باید به افراد صاحب نظر، جوانان خوش فکر و اصحاب رسانه که در حوزه آموزش و پرورش طرح و ایده دارند، اجازه ورود به این جلسه و بیان دیدگاه‌ها را بدهیم.

عبداللهی تصریح کرد: پیشنهادات و طرح‌های سازنده می‌تواند راهگشا باشد و مسیر را برای ارتقای آموزش و پرورش استان هموار کند. یکی از مهمترین رویکردهای استان، تبدیل بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان است که باید در قالب مطالبه شورای آموزش و پرورش استان مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 743983

دیگر خبرها

  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • بازدید سرزده استاندار از دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی
  • توجه مجلس و دولت به ضروریات دانشگاه فرهنگیان
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • تمام ظرفیت‌های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد
  • برگزاری چهار معارفه جدید در بانک ملی ایران
  • سرپرست شهرداری منطقه ۹ تبریز معرفی و منصوب شد
  • بخشی از زندان رجایی شهر به دانشگاه فرهنگیان اختصاص یابد
  • اداره ۸ هیات ورزشی کرمانشاه با سرپرست/ دوره ریاست ۹ هیات امسال تمام می‌شود
  • تبدیل بخشی از زندان رجایی‌شهر به دانشگاه فرهنگیان، مطالبه استان است