Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: یگان‌های ویژه ناجا توانسته با رویکرد هوشمندسازی و به کارگیری تکنیک‌های نوین اقدامات مطلوبی را در راستای اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های خود انجام دهد.

خبرگزاری میزان - بنا بر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در جمع فرماندهان، معاونان و کارکنان یگان ویژه استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک هفته بسیج و با اشاره به لزوم هوشمندسازی عملیات‌های مختلف پلیسی در جامعه نوین و توسعه یافته امروزی، اظهار کرد: هوشمندی، زمان شناسی و دشمن شناسی از ویژگی‌های بارز و اصول محوری پلیس در تراز انقلاب اسلامی است و پلیس ایران اسلامی هرگز نمی‌تواند بدون این اصول بنیادی، گوهر امنیت را به شایستگی حفاظت کند و اگر امروز امنیت کشور در سایه مجاهدت‌های این نیروی خدمتگزار تأمین و تضمین شده، به پشتوانه بصیرت دینی، انقلابی و سیاسی است که پلیس در بستر جامعه ایمانی و در سایه هدایت‌های خاص مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آن برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پلیس باید با تقویت تجهیزات نوین و بومی و همچنین با استفاده از تاکتیک‌های به روز، مسیر پیشرفت را طی کند؛ یگان‌های ویژه ناجا توانسته با رویکرد هوشمندسازی و به کارگیری تکنیک‌های نوین اقدامات مطلوبی را در راستای اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های خود انجام دهد.

بیشتر بخوانید: کشف مواد مخدر از مخفیگاه اراذل و اوباش پایتخت

سردار کرمی با بیان اینکه یگان ویژه در همه حال ارتقای توان رزم و آمادگی عملیاتی را در دستور کار خود دارد، تصریح کرد: یگان‌های ویژه با برنامه ریزی و ترسیم نقشه راه توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم از آن خود کند، نقش رویکرد اجتماعی در انجام مطلوب ماموریت‌های محوله، مهم و تاثیرگذار است؛ این رویکرد باید در کنار ارتقای توان رزم و آمادگی عملیاتی روز به روز تقویت شود.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: آمادگی عملیاتی و هوشیاری، لازمه پیشبرد همه مأموریت‌ها است، اما در این میان آموزش، رکن اصلی موفقیت برای انجام و فرجام مأموریت‌ها می‌باشد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه یگان ویژه در سراسر کشور همواره درصدد ارتقای سطح علمی، رزمی، آموزشی و توانمندی‌های خود است، اظهار کرد: تجربیات نشان داده است که توسعه دانش و توانمندی همگام با آموزش صحیح و به روز، اثر مطلوبی در انجام ماموریت‌ها و برقراری امنیت فراگیر دارد که نباید از آن غافل شویم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در پایان با تشریح طرح معنوی "سفیر شهید" و با اشاره به تقویت بنیه اعتقادی کارکنان یگان ویژه، خاطرنشان کرد: یگان‌های ویژه با اتکا به باور و ایمان نیرو‌های انقلابی خود همچنان در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از حریم ولایت، مانند همیشه پیشتاز صحنه‌های نبرد حق علیه باطل است و با آمادگی کامل در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب و هر کس که بخواهد آرامش و امنیت مردم را بر هم بزند ایستاده و نخواهد گذاشت معاندان نظام به اهدافشان برسند.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلیس ناجا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس ناجا یگان های ویژه ناجا ماموریت ها یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌تر از اصل هنر به‌کارگیری هنر است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله محمدی لائینی درآیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی درحوزه هنری استان افزود: عملیات وعده صادق نشان داد که مستکبران با هیبت دروغینشان زندگی می‌کنند و این عملیات هیبت آنها را شکست، خدای بزرگ هم پیروزی حق را بر باطل با شرط استقامت وعده داده است.

وی تصریح کرد: زیبایی از جنس هنر است و هنر یک جمال است، قرآن کتابی هنری در اوج فصاحت و بلاغت بوده و معجزه کلامی خداوند است.

ایت الله لائینی یادآور شد: جهاد و دفاع مقدس ما تابلوی زیبا و غنی از هنر است و شهدای ما هنرمندان زبردست بودند، ایثار و جانبازی هنر است.و هنوز نتوانستیم زیبایی‌های هنر رزمندگان در دفاع مقدس و دفاع از حرم را به دنیا معرفی کنیم.

وی گفت: امپراطوری رسانه‌ای غرب هم کاملا این زیبایی‌ها را مسکوت و منزوی می‌گذارد تا کسی متوجه نشود و چهره بدی از این ملت خلاق زیبایی‌ها نشان دهد، اگر بتوانیم این زیبایی‌ها را به دنیا نشان دهیم مردم دنیا مجذوب می‌شوند.

آیت الله لائینی خطاب به هنرمدان گفت: هنر یک جوشش درونی است، و شیرازه وجود شماست و این ارزش و عظمت هنر است.و هنرورزی‌تر از هنر، به‌کارگیری آن است، که مهم‌تر از اصل هنر است و متاسفانه برخی  آن را در مسیر نادرست استفاده می‌کنند.

 وی افزود: شما مسئولیت دارید اولا از هنر استفاده کنید و دوما از هنر در مسیر درست استفاده نمائید، با هنر باید به جنگ باطل مسلح به هنر برویم.

در این مراسم ضمن تجلیل از جمعی از هنرمندان استان، از غیورمردان سپاه به پاس عملیات تلافی جویانه اخیر علیه رژیم غاصب صهیونیستی نیز تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • مهم‌تر از اصل هنر به‌کارگیری هنر است
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد /فراجا عذرخواهی کرد
  • (تصویر) استایل جالب مامور زن یگان ویژه با عینک آفتابی و مسلسل!
  • عذرخواهی فراجا از حادثه رژه امروز ارتش در مشهد
  • (عکس) قدرت‌نمایی زنان یگان ویژه پلیس
  • رژه خودرویی نیروی انتظامی و یگان ویژه کرمانشاه در روز ارتش
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • ۳۰۰ هزار هکتار از توسعه سامانه‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم انجام شد