Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم بسکتبال بانوان مهرام مقابل نامی‌نو مغلوب شد تا نخستین باخت این تیم رقم بخورد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، در حساس ترین بازی هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه A، از ساعت ۱۰ امروز تیم‌های مهرام و نامی‌نو به مصاف هم رفتند.

مهرام که هر ۳ بازی خود را با برد پشت سر گذاشته بود جدال سختی در بازی امروز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کوارتر اول ۲ تیم امتیاز برابر ۱۵ را داشتند. در کوارتر دوم نامی‌نو با امتیاز ۱۹ بر ۱۵ پیروز شد. برتری در کوارتر سوم هم با نامی‌نو بود. نماینده اصفهان در این مرحله ۲۰ بر ۱۳ به برتری رسید.

نامی‌نو موفق شد در مجموع با نتیجه ۶۷ بر ۵۷ به برتری برسد و نخستین باخت مهرام را رقم بزند.

در دیگر بازی امروز از ساعت ۱۳ تیم‌های پاز و گروه بهمن مقابل هم قرار می‌گیرند. ساعت ۱۶ هم تیم‌های نارسینا و سینام مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

بسکتبال بانوان بسکتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بسکتبال بانوان بسکتبال نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم طبیعت در پنجمین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال مقابل تیم پالایش نفت آبادان در تهران امروز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه به میدان رفت.
طبیعت موفق شد در نهایت با نتیجه 81 بر 75 مقابل پالایش نفت آبادان به پیروزی برسد و با سری 3 بر 2 به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کند. در این دیدار آرمان زنگنه با 17 امتیاز، 12 ریباند، 5 توپ ربایی و کارایی 26 بهترین بازیکن شد.
تیم طبیعت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر به مصاف تیم ذوب آهن خواهد رفت.
در دیگر بازی امروز لیگ بسکتبال شهرداری گرگان در بازی دوم نیمه نهایی به مصاف مهرام رفت و به پیروزی رسید. تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام رفت.
شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه 76 بر 70 مغلوب کرد و سری این دیدار 2 بر صفر شد. ویل چری در این بازی با 31 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 26 بهترین بازیکن بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | میزبان ها بالاخره باخت می‌دهند؟
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • ناکامی حامد حدادی و نفت در لیگ بسکتبال
  • حذف حامد حدادی و پالایش نفت آبادان از لیگ بسکتبال
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • اوسمار ویرا، بهترین سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر شد
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه