Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@14:10:23 GMT

سردار هادیانفر: رانندگان خودروهای اینترنتی نگران نباشند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۲۷۳۸

‍‍‍‍‍‍

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به عدم جریمه پلاک‌های غیربومی ساکن تهران گفت: از شروع طرح محدویت‌های ترافیکی در کشور، تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۶۴ وسیله نقلیه از ادامه سفر جلوگیری و عودت داده شدند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در حاشیه بازدید از جاده هراز اظهار کرد: الحمدالله همکاری خوب مردم با پلیس و توجه آن‌ها به توصیه‌ها مبنی بر اجتناب از عدم سفر، همراهی خوبی داشتند که جا دارد از همه هموطنان عزیز تشکر نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار هادیانفر افزود: از شروع طرح محدویت‌های ترافیکی در کشور، تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۶۴ وسیله نقلیه از ادامه سفر جلوگیری و عودت داده شدند.

رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص اعمال قانون خودرو‌های اینترنتی گفت: رانندگان خودرو‌های اینترنتی نگران اعمال قانون توسط دوبین‌ها نباشند، چرا که پلاک‌های این خودرو‌ها در لیست مجاز پلیس قرار دارد.

سردار هادیانفر در پاسخ به این سوال که وضعیت تردد پلاک‌های غیربومی ساکن شهر‌های قرمز به چه صورت خواهد بود اظهار داشت: رانندگانی که با پلاک غیربومی در شهر‌های قرمز و نارنجی تردد می‌کنند اگر توسط مأمورین پلیس متوقف شدند، با ارائه برگه احراز محل سکونت و یا محل کار جریمه نمی‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا ادامه داد: همچنین اگر این رانندگان توسط دوربین‌ها جریمه شدند، می‌توانند در پایان طرح محدودیت‌ها با مراجعه به واحد‌های رسیدگی در اجراییات راهور، نسبت به اصلاح جریمه ثبت شده اقدام نمایند.

وی در پایان خصوص شایعه عدم پرداخت بیمه و همچنین عدم ترسیم کروکی توسط پلیس راهور در بازه زمانی ساعت ۲۱ تا ۴ صبح افزود: چنین چیزی صحت ندارد و مردم به این شایعات توجه نکنند.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: این محدودیت‌ها، گرو‌هایی از مردم را که بایستی از نظر شغلی در این ساعت تردد داشته باشند را نیز تحت تاثیر قرار داده است، اما آن‌ها نگران جریمه شدن نباشند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: پلیس راهور ، ناجا ، سردار هادیانفر ، محدودیت ها

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا سردار هادیانفر محدودیت ها رئیس پلیس راهور ناجا سردار هادیانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت گوشی‌های تلفن همراه از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی در کرج، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۴۶ دهقان ویلا قرار گرفت.

وی مطرح کرد: شگرد سارق این بود که هنگام رسیدن به مقصد از رانندگان درخواست استفاده از گوشی‌های همراه آنان جهت تماس با خانواده خود را می کرده و پس از گرفتن گوشی راننده سریعاً از محل متواری می شده است.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: با اقدامات فنی و تخصصی و رصد پابند الکترونیک سارقان در محل‌های انجام سرقت، سارق که مجهز به پابند الکترونیک بود شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم به هشت فقره سرقت تلفن همراه رانندگان تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: به کارگیری شیوه‌های علمی و روش‌های نوین در مقابله با وقوع جرایم و کشف جرایم بسیار مهم و ضروری است.

کد خبر 6086548

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • سردار حسینی: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است