Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روح الله مومنی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با وضعیت و روند بیماری کرونا و استمرار وضعیت بحران در شهر های قرمز کلیه ادارات آموزش و پرورش استان ها و شهرستان هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند، از روز شنبه هشتم آذر ماه به مدت یک هفته تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای معاونین آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: طی این مدت تعداد محدودی از افراد، که به تشخیص مدیر استان ،شهرستان حضورشان برای انجام به موقع ماموریت های اصلی و دارای فوریت که اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور پیدا خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این ایام آموزش غیر حضوری دانش آموزان به روال قبل و با نظارت و راهبری غیرحضوری مدیران مدارس و ادارات و کارشناسان مربوطه، استمرار خواهد داشت.

مومنی ادامه داد: در حال حاضر همه شهرستان های استان به جز شهرستان آوج در وضعیت قرمز قرار دارند و شهرستان آوج در وضعیت زرد است.

به گفته وی در ادارات آموزش و پرورش شهرهای دارای وضعیت زرد ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد و کلیه ماموریت های اداری غیر ضروری در وضعیت های سه گانه لغو و برگزاری جلسات، حتی‌المقدور به صورت ویدئو کنفرانس خواهد بود.

استان قزوین دارای ۱۴ منطقه آموزشی است.

برچسب‌ها مدارس استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی مدارس استان قزوین فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد. رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی بدون ارتباط با خارج از کشور امکان‌پذیر نیست.

کارشناسان هم عمدتاً موافق تعطیلی شنبه هستند. تعطیلی شنبه، در داخل کشور هماهنگی ایجاد می‌کند، زیرا همه شرکت‌ها و ادارات دولتی و غیردولتی دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور