Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@22:55:23 GMT

خط حزب‌الله با عنوان «مردم ولی‌نعمتند» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۲۷۵۹

خط حزب‌الله با عنوان «مردم ولی‌نعمتند» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، شماره دویست‌وشصت‌وچهارم هفته‌نامه خط حزب‌الله با عنوان «مردم، ولی‌نعمتند» منتشر شد.

از نگاه امام خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای نسبت کارگزاران نظام اسلامی با مردم، نسبت خادم و ولی‌نعمت است. اگر چه در مواردی برخوردهای نامناسبی میان مسئولان و مردم رقم خورده ولی در منطق نظام اسلامی، عدم مراعات مردم ازسوی مسئولان امری مذموم و ناپسند است و تاکنون نیز چنین موارد استثنایی، برخورد یا جبران مافات را از سوی جمهوری اسلامی در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با محوریت همین موضوع، نشریه‌ی خط حزب‌الله چهار اصل بنیادین نظام اسلامی درباره‌ی ارتباط میان مسئولان و مردم را در سخن هفته‌ی این شماره مرور کرده است.

رهبر انقلاب در جلسه‌ی شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی که در چهارم آذرماه، در حسینیه‌ی امام خمینی برگزار گردید، مسئولان را به پیگیری راه حل‌های مشکلات اقتصادی در داخل کشور فراخواندند و از بین دو راه رفع تحریم‌ها یا غلبه بر تحریم‌ها، راه اول را که از طریق مذاکره دنبال می‌شد بی‌اثر دانستند و راه دوم را سخت اما خوش‌عاقبت دانستند. خط حزب‌الله این بخش از بیانات رهبر انقلاب را در ستون برش دیدار مرور کرده است.

به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در پیامی بسیج را نمایشگاه صفا و اخلاص و بصیرت و مجاهدت دانستند و نسبت به برنامه‌ی دشمن مبنی بر نابودی یا بی‌اثر کردن این ثروت بزرگ ملت ایران هشدار دادند: باید کید دشمن را باطل کنید.

دیگر بخش‌های نشریه‌ی خط حزب‌الله به شرح زیر است:
ایجاد حکومت بزرگ اسلامی، توسط بسیجیان جهان اسلام / کلام امام
انقلابی‌ها فراموش نکنند دستاوردهای نظام را / حزب‌الله این است
مهم‌ترین نیاز جوانان چیست؟ / خانواده ایرانی
بانویی که بذر معرفت را در ایران گسترش داد / روایت تاریخی
جوانان دانا و مؤمن می‌توانند مشکلات اقتصادی را حل کنند / دولت جوان انقلابی

کد خبر 5081245 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: حزب الله لبنان نشریه خط حزب الله مجلس شورای اسلامی هفته بسیج محمد باقر قالیباف صحن مجلس اسحاق جهانگیری حسن روحانی حجت الاسلام حسن روحانی ایالات متحده امریکا هیئت دولت محمدجواد ظریف ویروس کرونا سعید خطیب زاده علی نیکزاد خط حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم خلبان پرویز مراد بکی، امروز در برگزاری مراسم رژه روز ارتش، ۲۹ فروردین ماه سالروز ارتش و روز قهرمان را به مقام معظم رهبری و خانواده بزرگ نیروی زمینی تبریک می‌گویم.

وی افزود: امام خمینی (ره)، با توجه به درک و شناخت عمیق خود از ارتش روز ۲۹ فروردین ماه را روز ارتش نامگذاری کرد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان با بیان اینکه امام خمینی (ره)، با این ابتکار نقشه شوم دشمنان جمهوری اسلامی را نقش بر کردند، عنوان کرد: این پیر فرزانه با این کار از ارتش حمایت کردند.

مراد بکی خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته، بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف همچنین در هشت سال دفاع مقدس دوشادوش بسیجیان، سپاه پاسداران و سایر ارکان این نظام، جنگید و از نظام پاسداری کرد.

وی با تاکید بر اینکه ارتش همواره در همه زمان‌ها و در عرصه‌های مختلف اقدامات بسیار ارزشمندی انجام داده است، اضافه کرد: حضور ارتش در حیات خلوت صهیونیست و آمریکا و… در جای جای منطقه، تنها گوشه‌ای از اقتدار این مرز و بوم را نشان می‌دهد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه همدان تصریح کرد: نیروی زمینی جمهوری اسلامی تحت لوای مقام معظم رهبری و با دلیر مردی ارتشیان در اوج قدرت است و جهت صیانت از آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا، ذره‌ای عقب نشینی نکرده است.

مراد بکی با اشاره به عملیات غرورآفرین وعده صادق و پیروزی ایران اسلامی، عنوان کرد: این وعده صادق‌ها تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام بوده و به دشمنان اعلام می‌کنیم که ارتش جمهوری اسلامی نه برای شروع جنگ و حمله بلکه برای ایجاد صلح و ایجاد آرامش در منطقه به وجود آمده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر دشمن بخواهد تعدی کند، البته به دشمن ضربه می زنیم، افزود: ضمن آنکه این را دشمنان اسلام بدانند که تا آخرین نفس‌هایمان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم و تا آخرین قطره‌های خون خود پای این نظام و حراست از مردم ایستاده‌ایم.

کد خبر 6081258

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • آیت‌الله اعرافی: بانکداری ایران باید پاکیزه شود
  • قدردانی آیت الله نورمفیدی از تلاش‌ها و خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان 
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا