Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، سازمان بسیج حقوق دانان تهران بزرگ  به مناسبت هفته بسیج بیانیه صادر کرد: 

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسیج درخت تنومندوپاک و پاکیزه ای است که ریشه عمیق در باورهای دینی وفطری و انساندوستانه دارد . ترجیح منافع مردم و خدمت صادقانه و بی شائبه و دفاع تمام قد از آئین و میهن و پیروی اگاهانه و همراه با بصیرت و فهم عمیق از رهنمودهای امامین انقلاب اسلامی خمینی کبیر و خامنه ای عزیز سرلوحه خدمات وافکار و اندیشه هایش می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کانون بسیج سردفتران و دفتریاران ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج  در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای انجام  کمک های مومنانه  ،   با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ  اولین مرحله ازکمک های خود را  در قالب کارت های اعتباری به  بیش از ۶۰ خانواده نیازمند  اهدا کرد.

که امیدوارم دومین مرحله ازاین نوع کمک ها با همکاری همه همکاران گرامی ودر سطح گسترده در دهه مبارکه  فجر انجام شود.

لازم به یادآوری است کانون بسیج سردفتران و دفتریاران با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان تهران بزرگ واستان تهران وکانون سردفتران و دفتریاران مرکز به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهدای ۸ سال دفاع مقدس و  شهدای مدافعین حرم به ویژه سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی از ۱/ ۹/ ۹۹ تا ۶/ ۹/ ۹۹ در محل دفاتر اسناد رسمی (بصورت زوج وفرد) میز مشاوره صلواتی در حوزه ثبت وتنظیم اسنادبر گزار می‌کند که تاکنون جمعی  از سران محترم دفاتر اسناد رسمی برای ارائه مشاوره صلواتی اعلام آمادگی کردند نموده اند.

اخذ مشاوره بویژه قبل از تنظیم هرنوع سندو به خصوص در حوزه اسناد رسمی و املاک با سران محترم اسناد رسمی که همیشه با آغوش باز وبه صورت صلواتی وتخصصی انجام می شده و می شود می تواند نقش مهمی در پیشگیری از  اختلافات تنظیم دادخواست های صحیح و بالطبع صدور احکام متقن وکامل  و پیشگیری از اطاله دادرسی و اجرا خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج باورهای دینی دفاع مقدس بیانیه اسناد رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد رسمی بین ایران پاکستان در حوزه‌های مختلف

به گزار ش قدس آنلاین، ۸ سند همکاری، توافق‌نامه و تفاهم‌نامه بین هیات‌های عالی‌رتبه ایران‌ و پاکستان و در حضور مقامات عالی‌رتبه دو کشور به امضای طرفین رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • حرکت به سمت مشارکت معنادار و عمیق مردم در ساخت مسکن
  • سه ویژگی نخست تواصی در مسیر «اخوت»
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • رئیسی: پیوند های عمیق اعتقادی و دینی دو ملت ایران و پاکستان ناگسستنی است/ تاکید بر مواضع مشترک
  • رئیسی: افزایش سطح تبادلات اقتصادی و تجاری دو کشور در گام اول ۱۰ میلیارد دلار هدف‌گذاری شده است / روابط ایران و پاکستان مبتنی بر رابطه تاریخیتمدنی و اشتراکات عمیق اعتقادی و دینی است
  • امضای اسناد رسمی بین ایران پاکستان در حوزه‌های مختلف