Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی پیام روز گذشته (چهارشنبه) رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، به مناسبت ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستعفین، طی پیامی از معظم له قدردانی و تشکر کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

محضر فرمانده معظم کل قوا امام المسلمین حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)

سلام علیکم

اماما صمیمانه‌ترین سلام و درود تمامی بسیجیان کشور عزیزمان نثارتان باد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزندان بسیجیتان در هفته مبارک بسیج همچون سال‌های گذشته شوق دیدار خورشید پرفروغ ولایت را در سینه هایشان محبوس داشته و برای متنعم شدن و التذاذ از انفاس قدسیتان لحظه شماری می‌نمودند. لیکن وضعیت کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مانع بهره مندی از این دیدار شورانگیز و وصف ناشدنی گردید. پیام نورانی و امید بخش حضرتعالی در سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج افق‌های نو و تازه‌ای را در پیش روی فرزندان بسیجی تان گشود. جوانان بسیجی ضمن حضور در همه میدان‌ها و نقش آفرینی موثر در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران، تلاش خواهند نمود با تحقق هدف بلند و متعالی گام دوم انقلاب ((تحقق دولت اسلامی، جامعه پردازی، تمدن نوین اسلامی))کید و فتنه دشمنان را نقش بر آب نموده و پیش قراولان زمینه سازی ظهور خورشید عظمی ولایت و امامت باشند. بسیج ارزنده‌ترین یادگار بزرگ و درخشان امام راحل شکر گزار وجود نعمت الهی ولایت امر مسلمین بوده و از عنایت حضرتعالی و ارسال پیام روح بخش و جان افزای تان سپاسگزاری و قدردانی و سلامتی وجودتان را تا ظهور دولت یار از محضرت حضرت ربوبیت خواستارند.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین» برچسب ها: بسیج مستضعفین ، پیام ، قدردانی ، رهبر انقلاب

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بسیج مستضعفین پیام قدردانی رهبر انقلاب بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران

به گزارش «تابناک» به قنل از ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره امور دینی مسلمانان روسیه، مفتی شیخ راویل عین‌الدین به مناسبت زادروز حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیامی را به معظم له ارسال کرد.

مفتی اعظم روسیه در این پیام خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت:‌ تمام فعالیت ها و تلاش های شما برای اتحاد امت جهانی معطوف به تحقق فرامین خالق متعال است.

در این پیام آمده است:‌ برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای؛ از جانب اداره دینی مسلمانان روسیه، شورای مفتیان، امت ۲۵ میلیون نفری روسیه و نیز از جانب خود هشتاد و پنجمین زادروز شما را تبریک گفته و از خداوند متعال برای شما سعادت و الطاف الهی مسألت دارم.

شیخ راویل عین الدین خطاب به آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: شما یک شخصیت مسلمان مورد احترام و سرشناس و رهبر معنوی مردم ایران می باشید؛ مردمی که وارث تاریخی پربار و نماینده بخش مهم و تاثیرگذاری در جهان اسلام هستند.

در انتهای این پیام آمده است:‌ باشد که خداوند متعال تلاش های شایسته و خداپسندانه شما را در راستای دین مبارک اسلام و منافع مسلمانان بپذیرد و جهانی عادلانه را برای ملت ها برقرار سازد.

دیگر خبرها

  • کارگران فردا با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • پیام تبریک و ستاش مفتی اعظم روسیه به رهبر ایران
  • پیام مفتی اعظم روسیه خطاب به رهبر ایران + جزئیات | برادر عزیز،‌ آیت الله العظمی سید علی خامنه ای...
  • مفتی اعظم روسیه، تلاش‌های رهبر ایران در راستای استقرار عدالت و صلح را ستود