Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: طبق مصوبه چهلمین جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان هیچ انشعاب آب، برق و گازی در این دو هفته قطع نمی‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مشیرالحق عابدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تأکید و دستور استاندار، طی این دو هفته اجرای طرح هوشمند اعمال محدودیت‌ها به منظور کنترل بیماری کرونا که از ابتدای آذرماه شروع شده، دستگاه‌های خدمات رسان به هیچ عنوان حق ندارند نسبت به قطع انشعابات آب، برق و گاز مشترکین خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: حوزه اقتصادی استانداری این مصوبه را به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرده و حوزه‌های متولی نیز این موضوع را تمکین کرده‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: این قاعده تا پایان مهلت اجرای محدودیت‌ها ادامه دارد.

فرماندار مراوه‌تپه: مشکل قطعی آب، برق و گاز در روستاهای زلزله‌زده نداریمتلاش برای رفع مشکلات قطعی آب شرب شهرستان اصلاندوز / آب شرب پایدار به تمامی انشعابات می‌رسد + فیلم

عابدی بیان کرد: این مصوبه رافع پرداخت الکترونیکی قبوض نیست و صرفاً در راستای عدم حضور مشترکان در بانک‌ها به جهت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی است.

وی گفت: در بند 14 مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور نیز به این نکته اشاره شده که از اول آذرماه تا اول بهمن ماه به مدت دو ماه، پرداخت قبوض گاز نیز امهال می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: شرکت گاز استان در راستای اجرای این مصوبه، اطلاع رسانی لازم را انجام داده‌ است.

عابدی تأکید کرد: از هم استانی‌ها درخواست می‌شود چنانچه می‌توانند از طریق سامانه‌های پرداختی قبوض خود را بپردازند و در این زمینه همراهی کنند تا خللی در ارائه خدمات پیش نیاید.

وی، این تصمیمات را  نشان و نتیجه عزم دولت در حمایت از اقشار و گروه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از اقدامات دولت در این زمینه، پرداخت تسهیلات ویژه به اقشار آسیب دیده از کرونا بود که بر اساس اطلاع رسانی‌هایی که صورت گرفت افراد متقاضی توانستند در این طرح از تسهیلات 6، 12 و 16 میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: استان خراسان جنوبی برای پرداخت تسهیلات اقشار آسیب دیده از کرونا 131 میلیارد تومان ردیف اعتباری در اختیار داشت.

عابدی با اشاره به اینکه ثبت نام متقاضیان برای بهره‌مندی از این تسهیلات تا آخر آبان ادامه داشته متذکر شد: تا امروز بیش از 56 میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط از این ردیف تسهیلات پرداخت شده و 20 میلیارد تومان نیز پرونده‌های تشکیل شده است که در ردیف پرداخت قرار گرفته‌اند.

وی تأکید کرد: به لحاظ پرداخت تسهیلات اقشار آسیب دیده از کرونا، خراسان جنوبی در ردیف استان‌های برتر قرار دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح‌های حمایتی دولت برای شرایط کرونا همچنان ادامه دارد و به فراخور شرایط برای بهره‌برداری جامعه هدف، اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/251/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برق و گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سالاری عصر پنج شنبه در ستاد دهه کرامت استان گفت: از ابتدای سال جاری ۴۶ هزار نفر از خراسان جنوبی در پویش زندگی با آیه‌ها شرکت کرده‌اند و از این نظر خراسان جنوبی در رتبه چهارم است.

وی در ادامه افزود: در ایام دهه کرامت سال جاری باید برنامه‌هایی با محوریت اجرای طرح مسطورا پیش بینی شود تا برنامه‌های این ده دارای محتوای قرآنی باشند.

به گفته وی بهتر است که در برنامه پنج اردیبهشت، روز شکست آمریکا در صحرای طبس هم به طرح مسطورا توجه شود.

وی خواستار نصب سوالات مرتبط با طرح مسطورا در مسیر جاده‌های استان و میقات الرضا برای استفاده زائران و مسافران از آیه‌های قرآنی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ضرورت نمایش فیلم"اخت الرضا" در دهه کرامت گفت: کمیته زیارت امام رضا (ع) ذیل ستاد دهه کرامت تشکیل و پویش در مسیر کریمان هم در این دهه اجرا شود.

کد خبر 6082109

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات ساخت مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مشارکت‌ مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده را دو برابر می‌کند
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • بانک تجارت؛پیشتاز در تسهیلات تکلیفی
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • پرداخت ۵۲۷ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان بوشهر
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات