Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد  ، سیف الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در تشریح ثبت تاریخ تولد در روز ۹۹.۹.۹ گفت: سازمان ثبت احوال کشور محدودیتی برای ثبت این وقایع ندارد، لذا اگر فردی در تاریخ پنجم و یا ششم آذر به دنیا بیاید می‌تواند به سازمان ثبت احوال کشور مراجعه کند و در نهم آذر ماه با تاریخ صدور ۹۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹.۹ شناسنامه دریافت کند.
وی افزود: خواهش ما این است که همانطور که معاونت درمان وزارت بهداشت نیز تاکید می‌کند، سلامت فرزندان مهمتر از تولد رُند ۹۹.۹.۹ است چرا که ممکن است خدایی ناکرده این کار موجب آسیب دیدگی نوزاد شود.
وی ادامه داد: همانند سال‌های گذشته که بحث تاریخ‌های رُند ۹۸.۸.۸، ۹۷.۷.۷و ۹۶.۶.۶ مطرح بوده بررسی‌های که داشتیم تفاوت خیلی زیادی میان آمارهای روز ماقبل و مابعد مشاهده نمی‌شود، لذا از همه هموطنان تقاضا می‌کنیم که به سلامت فرزندان خود بیندیشدند.
وی تاکید کرد: شاید فردی تمایل داشته باشد تاریخ صدور شناسنامه فرزندش ۹۹.۹.۹ باشد؛ بنابراین ثبت احوال محدودیتی برای ثبت ولادت با تاریخ ۹۹.۹.۹ با گواهی اخذ شده از بیمارستان ندارد. اما والدین توجه داشته باشند اگر فرزندشان دوم یا سوم آذر ماه و یا تا ۱۵ روز اول ماه متولد شود طبق قانون در این ۱۵ روز که به وی اجازه داده شده تا برای صدور شناسنامه اقدام کنند می‌توانند برای صدور شناسنامه فرزند خود در تاریخ ۹۹.۹.۹ اقدام کند.

کد خبر 1459894

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۲۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

توکل به خداوند را در دشواری‌ها و سختی‌ها هرگز از دست ندهید. مطمین باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد. / رسیدن به سرمایه‌ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

خبر و پیغامی به شما می‌رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می‌شوید. / یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می‌شوید. 

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

از جانب یک شخص مقام دار و که دارای موقعیت اجتماعی ویژه‌ای است در حق شما ارفاق بزرگی خواهد شد / نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد. 

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

 از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد / با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش به زودی بر طرف خواهد شد. 

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

شادی زندگی، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت / خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳برای متولدین مهر

امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. 

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد. اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

شما در صحبت و گفتگویی خواهید درخشید. در یک مصاحبه اداری -شغلی، موفقیت ازان شما خواهد شد / شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / در مورد مساله‌ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می‌کنید، نگران نباشد، زیرا در حال برطرف شدن است.

فال شمع ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

 اقبال شما هرچه در زندگی جلو‌تر می‌روید بلند‌تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت‌تر خواهید بود / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید. در تعطیلات به یک سفر خواهید رفت. 

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • فال شمع روزانه امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • شناسنامه‌دار شدن۳۰ درصد باغات جویبار
  • فال انبیا فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال شمع روزانه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه