Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر نصیربیگی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب اندروید و موشن کمیک«خط ماندگار» اظهار داشت: سازمان بسیج هنرمندان در سنوات گذشته بحث شناسایی شهدای هنرمند را جزو وظایف اختصاصی خود قرار داده و بانک اطلاعاتی آنها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون دو هزار و ۵۰ شهید هنرمند در رشته های مختلف ثبت شده، افزود:  این آمار نشان از بی بدیل بودن نقش هنرمندان در دفاع مقدس و‌ عرصه های مختلف دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیربیگی اضافه کرد: در سال جاری شهید مدافع حرم «فیروز حمیدی زاده» به عنوان شهید شاخص سال بسیج هنرمندان انتخاب شد و این تنها در قالب یک نام خلاصه نمی شود بلکه عهد بسته شده که معرفی نامه جامع شهید و سیره رفتاری و عملی شهید به صورت شایسته با زبان هنرمندانه در سطح کشور مطرح شود.

وی اضافه کرد: آیین رونمایی کتاب اندروید و موشن کمیک «خط ماندگار» آغاز راه برای تولیدات جذاب، خلاق متناسب م شأن شهید در شکل های مختلف هنر است.

نصیربیگی خاطرنشان کرد: در جشنواره فیلم مقاومت که در سال جاری برگزار شد خراسان شمالی خوش درخشید و در لیست سه استان برتر کشور از لحاظ ارسال آثار مقاومت قرار گرفت.

وی یادآورشد: این جایگاه خراسان شمالی در جشنواره فیلم مقاومت ، تکلیف مجموعه ما را در این استان سخت تر کرد که سرمایه گذاری خوبی را متناسب با ظرفیت های استان داشته باشیم و تا هنرمندان این استان بتوانند در تئاتر کشور حضور داشته باشند.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز در این آیین رونمایی گفت: امروزه اهمیت و جایگاه الهی و ارزشی بسیج دارند برکسی پوشیده نیست.

سردار ابوالقاسم چمن اظهار داشت: هر روزه شاهد ایثار و فداکاری این مجموعه هستیم که محکم پای کار هستند و در شرایط کنونی جامعه که مردم روزهای سختی را می گذرانند بسیج یاور آنان در تمام عرصه ها بوده است.

جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه در امور اقشار نیز در این آیین گفت: هفته بسیج امسال متفاوت تر از هر سال با برکات فراوان و اقدامات متفاوتی برگزارشد.

عین اله حاتمی خدمت رسانی اصناف برای کمک به خانواده های محروم، ارائه خدمات بهداشتی و معیشتی در قالب قرارگاه شهید سلیمانی که استان خراسان شمالی این طرح را ارائه و کلید زد، اهدای 41 هزار نان رایگان ، اهدای ۱۰ هزار بسته معیشتی در این هفته را  بخشی از فعالیت های شاخص بسیج در استان برشمرد.

حاتمی افزود: روز گذشته با حضور فرمانده قرارگاه خاتم در استان خراسان شمالی شامد آغاز توسعه و‌جهش در استان بودیم و برای اولین بار در استان خراسان شمالی تعهد اجرای ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه امضا شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز در روز آخر روز از هفته بسیج با یاد شهید حمیدی زاده رونمایی از این سامانه طراحی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لشکر سلیمانی ها شهید مدافع حرم سازمان بسیج هنرمندان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، اسماعیل عسگری افزود: ۱۷۷ گلزار شهید در استان ساماندهی شده و ۵۶ اماکن مقدس در دست اقدام است.
وی با اشاره به نقش ویژه عشایر در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: مقرر است در پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری یادواره شهدای شاخص عشایری چهارمحال و بختیاری با هدف شناسایی بیشتر این شهدا برگزار شود..
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سردار شهید الیاس ارجمند فرمانده اطلاعات-عملیات تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) و دانش آموز شهید ظفر خالدی به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۳ کشور انتخاب شده‌اند و کوچکترین رزمنده دفاع مقدس محور این یادواره است.

دیگر خبرها

  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • جلد دوم «سمفونی رنگ، هارمونی خط» رونمایی می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • همایش فصلی اوج هنر برگزار شد
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • برگزاری یادواره ۸ شهید هنرمند شهرستان بوانات
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد