Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزیاتو، خودرویی که ممکن است گران ترین خودروی هولدن تاریخ باشد هفته آینده به حراج گذاشته خواهد شد. این خودرو مشهور ۱۹۷۷ LX Torana که یکی از نادرترین و محبوب ترین خودروهای کلاسیک در میان دوستداران خودروهای قدیمی است به خاطر تاریخچه خاص خود ممکن است تا دو میلیون دلار نیز به فروش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودرو خاص توسط جان هاروی، راننده مشهور در مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی استرالیا بین سال های ۱۹۷۷ تا ۱۹۷۹ رانده شده است.  
لی هیمز مدیر اجرایی حراج لویدز، گفته است که این خودرو نادر «بدون شک یکی از مهم ترین قطعات در تاریخ مسابقات موتوری استرالیا است که بعد از مدت ها به حراج گذاشته می شود. این خودرو با آرم HTD Marlboro ارائه شده و همانند روزهای خوب گذشته در مسیرهای مسابقه به پیش می رود». این حراجی آنلاین چند هفته زودتر برگزار شده و از هم اکنون توجه کلکسیونرهای خودروهای قدیمی در سراسر جهان را به خود جلب کرده است. آخرین قیمت پیشنهادی ثبت شده برای این خودروی کلاسیک اکنون در فاصله ۷۲ ساعته تا روز حراجی به عدد ۷۰۰,۰۰۰ دلار رسیده است که با نزدیک شدن به حراجی به سرعت افزایش خواهد یافت.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو اتومبیل استرالیا موتور راننده مسابقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است

سخنگوی تعزیرات حکومتی گفت: افزایش قیمت خودرو‌های ثبت‌نامی سال گذشته، مصداق گران‌فروشی است و در سازمان تعزیرات حکومتی قابل رسیدگی است.

بعد از رفع مشکلات پژوپارس، تولید آن ادامه خواهد داشت. قرار بر این بود که پژو پارس به دلیل اینکه استاندارد‌ها را رعایت نکرده بود تولید آن متوقف شود که با رفع مشکلاتی که اعلام کردند و با دستور رئیس جمهور به تولید ادامه می‌دهد.

سایپا نیز قول داده است که مشکل قطعه را رفع کند و بدون افزایش قیمت خودرو‌هایی که ثبت نام کرده است را تحویل دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # خودرو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • وزیر صمت : به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به‌ حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده است که در بنادر جا نداریم
  • وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم
  • به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین +جدول
  • (ویدئو) افزایش قیمت خودروهای ثبت‌نامی گران‌فروشی است