Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها - معاونت جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: با توجه به شرایط جوی و ارتفاعات برفگیر شمیرانات و خطر سرمازدگی به کوهنوردان هشدار داد. - اخبار استانها -

جمال شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شمیرانات، اظهار داشت: بارش های پی درپی برف ارتفاعات شمیرانات را در بر گرفته و شرایط کوهنوردی در حالت عادی نیست و نیاز به مدیریت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با هشدار به شهروندان بیان داشت: کوهنوردان با همراه داشتن تجهیزات کامل، تهیه نقشه مسیریاب، پیش بینی شرایط جوی و با اطلاع قبلی به خانواده در قالب گروه های تیمی در ارتفاعات پایین تر به صورت محدود در موقعیت قرار گیرند.

شریفی در ادامه افزود: در شرایط کنونی بیماری کرونا از کوهنوردی اجتناب کرده و کوهنوردانی که دارای بیماری قلبی و ریوی هستند وارد مسیر های کوهنوردی حرفه ای نشوند زیرا احتمال سرمازدگی و یخ زدگی وجود دارد.

معاونت جمعیت هلال احمر شمیرانات گفت: گروه های امداد و نجات کوهستانی جمعیت هلال احمر در 4 پایگاه کوهستانی شمیرانات مستقر هستند و بالگردهای هوایی امداد و نجات با توجه به شرایط جوی آماده عملیات های امدادی کوهستانی می باشند.

نجات 2 کوهنورد آسیب‌دیده در عملیاتی طاقت‌فرسا + تصاویرتهران| کوهنوردی از ارتفاعات دارآباد سقوط کردعملیات جست‌وجو برای نجات کوهنورد گم‌شده در قزوین بدون نتیجه پایان یافت

 

جمال شریفی در پایان خاطر نشان کرد: برای سهولت ارتباط مستقیم هموطنان که دچار حادثه شده‌اند شماره تلفن 112 جمعیت هلال احمر آماده پاسخگویی و عملیات امداد و نجات هستند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد

حسن مصفا گفت: ظهر امروز بالگرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به مسیر مأموریت در روستای گو از توابع بخش مرکزی زرآباد اعزام شد.

وی ادامه داد: به دلیل انسداد راه‌های مواصلاتی در پی بارندگی‌ های اخیر بدون پرواز بالگرد امکان موفقیت در این ماموریت وجود نداشت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: بالگرد امدادی این سازمان در محلی مناسب فرود آمد و پس از بررسی‌های انجام شده نیروهای امدادی‌ جمعیت هلال احمر اقدام به انتقال نوزاد به همراه خانواده به مرکز درمانی کردند.

وی گفت: نوزاد بیمار توسط بالگرد سازمان امداد و نجات به شهرستان کنارک منتقل و به موقع به مرکز درمانی تحویل داده شد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • سیل و آبگرفتگی در این ۷ استان
  • برگزاری یادواره شهدای امدادگر استان اردبیل