Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه همکاری مردم در اجرای طرح محدودیت‌های دوهفته‌ای برای قطع زنجیره ویروس کرونا قابل تقدیر است، از پلمب دو واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبرداد.

حجت الله مهدوی  در بازدید میدانی از سطح شهر کبودراهنگ، اظهارکرد: به‌جز دو مورد مغازه داروخانه دامپزشکی و مغازه تودوزی که به دلیل رعایت نکردن دستورات ستاد کرونا پلمپ شدند در دیگر موارد همه مردم در کنار مسئولان تلاش دارند ویروس کرونا را از شهر و دیار خود دور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با حضور در ورودی‌های  این شهرستان نیز ضمن قدردانی از نیروهای انتظامی و شهرداری، تصریح کرد: همانگونه که این عزیزان برای سلامت مردم تلاش می‌کنند مردم نیز باید به قدردانی از زحمات مداعفان سلامت و نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای ستاد کرونا پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

فرماندار کبودرآهنگ در ادامه از ایستگاه بازرسی ورود و خروج در روستای کردآباد و ادارات آموزش و پرورش، گاز، برق و بانک سپه و خیابانهای شهید مطهری و امام خمینی(ره) و جایگاه پمپ بنزین بازدید کرد و به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در یکی از جایگاه‌های سوخت واقع در درون شهر تذکراتی هشداری به جایگاه‌داران داد و این افراد و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تخلف صنفی شیوع کرونا ویروس محدودیت های کرونایی استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

محمدعلی توکلی گفت: دراین گشت بازرسی که دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ۷ واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی صورت گرفت؛ ۴ واحد صنفی که دارای تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عدم ارائه فاکتور خرید، گران‌فروشی و تقلب درکسب، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، با بیان اینکه شغل اکثر ساکنان جنوب کرمان، کشاورزی می‌باشد و این افراد برای تهیه انواع سموم و آفت کش‌ها و کود‌های شیمیایی و ریزمغزی و ... به فروشگاه‌های لوازم کشاورزی مراجعه می‌نمایند. تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان صمت جنوب کرمان معاونت بازرسی واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

توکلی ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در حال انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت