Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@17:10:19 GMT

آخرین ساعات مارادونا چگونه گذشت؟

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۳۴۱۸

آفتاب‌‌نیوز :

دیگو آرماندو مارادونا چهارشنبه در ۶۰ سالگی درگذشت. از زمان عمل تومور (سوم نوامبر) تا هنگام مرگ (بیست و پنجم نوامبر) اسطوره فوتبال آرژانتین روزهای زیادی سپری شدند اما به گفته نزدیکانش دوران نقاهتش به خوبی پیش می رفت و در حال بهبودی بود. مطمئنا حمله قلبی که منجر به مرگش شد ربطی به تومور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰ ساعت پایانی شماره ۱۰ ابدی به این شکل گذشت:

محله سن آندرس

به گزارش مارکا، مارادونا در خانه اش که در منطقه تیگره بوینس آیرس قرار دارد دوران نقاهتش را سپری می کرد. یک اتاق با تجهیزات پزشکی تقریبا کاملی در آنجا وجود داشت تا به خوبی از اسطوره آرژانتینی مراقبت شود و سلامتی اش به خطر نیفتد. روند بهبودی دیگو به خوبی پیش می رفت و لئوپولدو لوکه، دکترش خیلی خوشبین بود.

ساعت ۱۰ صبح (به وقت محلی) چهارشنبه

مارادونا از روی تخت خود بلند شد، چیزی خورد و کمی راه رفت و دوباره به تخت برگشت تا استراحت کند. در کنارش مانند همیشه ماکسی، دست راستش، مورلا، دامادش و جانی وکلیش به همراه برادر زاده اش و خدمتکار حضور داشتند.

ساعت ۱۲ ظهر

دیگو در حال استراحت بود. سوییس مدیکا، پرستار به همراه یک روانشناس همیشه در کنارش بودند. او ظهر به دارو نیاز داشت و به همین خاطر باید بیدار می شد اما واکنشی نشان نداد. در این لحظه بود که کلارین خبر داد حال اسطوره آرژانتین وخیم است.

رسیدن آمبولانس ها

او واکنشی نشان نداد. مارادونا به سرعت تحت نظر پزشکان قرار گرفت اما کسی نتوانست برایش کاری انجام هد. دالما، جیانیا و یانا در مسیر خانه پدرشان بودند. پنج آمبولانس خود را به خانه مارادونا رساندند اما در طول این یک ساعت کسی نتوانست برای دیگو کاری انجام دهد و عمل احیا بی نتیجه بود. کلارین خبر درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین را اعلام کرد. او ما را ترک کرده بود. نارسایی قلبی موجب اِدِم ریه اش شده بود. استراحت دیگو ابدی شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فوتبال مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است

مهدی یزدان پناه شنبه شب در گفت وگوی تلویزیونی با اشاره به اظهارات اخیر برخی مدیران وزارت نیرو درباره تغییر ساعت ادارات برای کنترل مصرف برق گفت: این موضوع ابتدا باید توسط هیات دولت تصویب شود و سپس توسط رییس سازمان اداری و استخدامی ابلاغ خواهد شد.

وی تاکید کرد: البته اظهارات مدیران وزارت نیرو بر مبنای همان مصوبه سال قبل بود، اما ممکن است امسال تغییراتی کند.

 سخنگوی صنعت برق ۲۰ فروردین سال ۱۴۰۳ اعلام کرد، ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد سال جاری تغییر می‌کند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: برای تغییر ساعت کار ادارات، مصوبه هیات وزیران در سال گذشته را داریم که همچنان قابل اجراست و امسال نیز اجرایی می‌شود که بر اساس آن ساعت کار ادارات از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور تغییر می‌کند.

بر اساس مصوبه سال گذشته هیات وزیران و به‌منظور مدیریت مصرف برق در فصل گرم سال، ساعت کاری ادارات به ۶ صبح تا ۱ بعدازظهر تغییر یافت که این اقدام کاهش ۸۵۰ مگاواتی اوج بار شبکه برق در تابستان ۱۴۰۲ را به همراه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • خطر بروز افسردگی در میانسالی در اثر ساعت کار طولانی در جوانی
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • معرفی اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین در «در برابر تاریکی»
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟
  • تغییر ساعات کاری تائید نشده تکذیب شد
  • تغییر ساعات کاری ادارات در فصل گرما مشروط به تصویب هیأت وزیران است
  • تغییر ساعات کاری از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور فعلا منتفی شد