Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:04:32 GMT

شبکه شاد آسیب‌های ناشی از اینترنت را کاهش داد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۳۵۳۷

شبکه شاد آسیب‌های ناشی از اینترنت را کاهش داد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: شاد توانست ضمن ارائه آموزش باکیفیت، میزان آسیب‌های ناشی از حضور دانش‌آموزان در فضای مجازی و اینترنت را کاهش دهد.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، مجله خبری تحلیلی و تصویری نگاه، در راستای ارتقای کیفیت آموزش‌های مجازی در بستر شاد و تنویر افکار عمومی به‌ویژه معلمان فرهیخته، دانش آموزان و خانواده‌ها در نحوه عملکرد و سیاست‌های اجرایی شبکه آموزش دانش‌آموزی، اقدام به برگزاری برنامه گفتگو محور با عنوان " چشم‌انداز شبکه شاد" نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش؛ علیرضا کاظمی، معاون پرورشی و فرهنگی با حضور در استودیو خبری، تحلیلی، تصویری نگاه، به پرسش خبرنگار مرکز در خصوص آسیب‌های فضای مجازی و اینترنت و خطرات آن برای کودکان و نوجوانان و امنیت بستر شاد پاسخ داد.

کاظمی، اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی از مسائلی است که به‌عنوان یک دغدغه کلی برای خانواده‌ها مطرح بوده است و با شیوع کرونا و الزام حضور دانش آموزان در زیست‌بوم جدید و شروع آموزش‌های مجازی، این نگرانی بیش از قبل در خانواده‌ها مطرح شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، تصریح کرد: در این شرایط مسئولان آموزش و پرورش موفق به طراحی و راه‌اندازی شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) شدند و از طریق آن توانستند ضمن ارائه آموزش باکیفیت به دانش آموزان میزان آسیب‌های اجتماعی ناشی از بستر فضای مجازی و اینترنت را کاهش دهند.

کد خبر 457824

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانش آموزان شبکه شاد فضای مجازی اینترنت خطرات کودکان نوجوان وزارت آموزش و پرورش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران

مدیرآموزش و پرورش گچساران گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، نمایش توانمندی‌های دانش آموزان در حوزه صنایع دستی، آشنایی با تاریخ و تمدن ایران زمین، شناسایی استعداد‌های بالقوه و به فعلیت در آوردن آنها و ایجاد شور و نشاط بین آنهاست.

قیطاسی استعداد یابی، آموزش و اعزام دانش آموزان به عنوان سفیران ورزش به روستا‌ها برای آموزش به دانش آموزان و همسالان خود را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیر آموزشگاه شبانه روزی نرجس هم گفت: در این جشنواره دانش آموزان دست ساخته‌های خود در زمینه‌های مختلف را به نمایش گذاشتند.

خانم شیخ محمودی افزود: پخت انواع غذا‌های سنتی، پخت نان محلی و برپایی سیاه چادر از دیگر برنامه‌های این جشنواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • برگزاری جشنواره دختران آفتاب در شهرستان گچساران
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • آیا استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد؟
  • استفاده از شبکه مجازی، سطح دانش تئوری دانشجویان را کاهش می‌دهد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور