Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مصطفی دهقانیان، فرمانده سپاه شهرستان ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با هدف لبیک به فرامین مقام معظم رهبری( مدظله االعالی) و با همکاری و همیاری مردم، اجرای طرح کمک مومنانه همچنان در شهرستان کمتر توسعه یافته ریگان ادامه دارد.

او افزود: در مرحله سوم کمک مومنانه و مواسات در ریگان، هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی، شامل مواد غذایی، پوشاک، جهیزیه و بسته های آموزشی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ریگان ارزش  ریالی این بسته های معیشتی  را ۳۵۰ میلیون تومان برآورد کرد و گفت: این بسته‌های معیشتی با حفظ کرامت مردم در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع خواهند شد.

او بیان داشت:  این طرح تا ریشه کنی ویروس کرونا ادامه دارد.

حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان با قدردانی از سپاه شهرستان ریگان گفت: کمک مومنانه برای قشر مستضعف جامعه در شهرستان ریگان با هدف لبیک به کلام نافذمقام عظمای ولایت، اتفاق جالبی است و این اقدامات برای قشر مستضعف جامعه و منطقه کم برخوردار ریگان مثمر ثمر خواهد بود. 

 انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته بسیج کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه بارندگی‌های دوروز اخیر در سیستان و بلوچستان که فراتر از حد پیش بینی شده است علاوه بر بسته شدن مسیر‌های ارتباطی ، ارتباط مخابراتی ۶۰ روستای شهرستان‌های زرآباد، کنارک و چابهار به دلیل مشکل در فیبر نوری قطع شده است.

مجید محبی افزود: تاکنون خسارت جانی از سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان گزارش نشده است و با تدابیر انجام شده تمام دستگاه‌های خدمات رسان در حال ارائه خدمت به مردم گرامی استان هستند.
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته از ۱۱۷ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی این استان بارندگی گزارش شده که بیشترین آن به میزان ۱۲۰ میلیمتر متعلق به شهرستان زرآباد بوده است.
وی بیان کرد: امروز شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در نیمه جنوبی و ارتفاعات مرکزی، روی دریا و سواحل سیستان و بلوچستان هستیم.
محبی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۳ تن کالای اساسی در بیضا طی سالی که گذشت
  • حمایت مردم ریگان از عملیات وعده صادق
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • امسال ۹۳ هزار تُن گندم در میاندوآب برداشت می‌شود
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • پیش بینی تولید بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن محصول کلزا در میاندوآب
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • بسته شدن راه ارتباطی ۳۰۰ روستا، در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آمادگی پرسنل امور برق شهرستان دشتیاری در خصوص هشدار هواشناسی