Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@19:34:36 GMT

عکس روز/ جاودانگی

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۳۶۱۴

عکس روز/ جاودانگی

خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا

"گاهی اوقات از خودم می پرسم مردم همچنان من را دوست خواهند داشت؟" این یکی از جملات مارادونا در آخرین مصاحبه اش بود که به مناسبت تولدش در نشریه کلارین منتشر شد.

دیگو! مردم همیشه دوستت خواهند داشت چون اسطوره ابدی‌شان هستی. محبوبیتت فراتر از مرزهاست و زمانی که ما را برای همیشه ترک کردی جهان عزادار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر شخصی به یک شکل یادت را گرامی داشت مانند عزیز اسمار، نقاش سوری که چهره ات را روی یکی از دیوارهای ویرانه‌ای در شهر بینیش سوریه به تصویر کشید.

محمد حاج کادور این لحظه را به ثبت رسانده است.

مارادونا چهارشنبه ظهر (به وقت محلی) به دلیل حمله قلبی در ۶۰ سالگی درگذشت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عکس روز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مردم اردبیل از اجرای طرح «نور» فراجا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این طرح تحت عنوان «طرح نور» در همه معابر و اماکن عمومی اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها