Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع صهیونیستی اعلام کردند، بنیامین نتانیاهو یک سری دیدارهایی را با شخصیت‌های حزب لیکود درباره برگزاری انتخابات داخلی جهت مقدمه چینی برای انتخابات سراسری برگزار کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، این منابع اعلام کردند، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای برگزاری زودهنگام انتخابات آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بطوریکه مجموعه دیدارهایی را با اعضای حزب پارلمانی لیکود درباره برپایی انتخابات مقدماتی در حزب برگزار کرده است.

این منابع تاکید کردند که در جریان این دیدارها بنا نیست بودجه سال مالی آتی مطرح شود و هدف در حال حاضر حفظ دولت کنونی تا حد امکان است.

از سوی دیگر، زئیف الکین، از رهبران حزب لیکود ، حزب کاحول لاوان(آبی و سفید) به ریاست بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را به سوق دادن این رژیم به سمت برگزاری انتخابات چهارم از طریق اقدام به تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره پرونده خرید زیردریایی متهم کرد و این گام را شکست خورده توصیف نمود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو انتخابات رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، واکنش‌های هیستریک و خشمگین سران رژیم صهیونیستی به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس فوری در نوار غزه همچنان ادامه دارد.

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی طی سخنانی که روزنامه معاریو آن را منتشر کرد، گفت: معلوم شد که تعلل و انتظار اشتباه بزرگی بود و هم‌اکنون باید به رفح حمله کنیم.

بن گویر ضمن استقبال از تصمیم نتانیاهو برای لغو سفر هیأت اسرائیلی به واشنگتن گفت: اسرائیل قبلا چندین جنگ را بدون حمایت آمریکا انجام داده است.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی اسرائیل هم گفت: روابط ما با آمریکا بسیار خوب و نزدیک است و همکاری نظامی ما از ابتدای جنگ تاکنون بی سابقه بوده است.

وی افزود: ما وارد رفح می شویم و نیروهای حماس را متلاشی می کنیم و تسلیم فشارهای بین المللی نمی شویم.

به دنبال عملیات غافلگیرکننده طوفان الاقصی و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و عجز نتانیاهو در تحقق اهداف خود در این جنگ، اختلافات میان مقامات صهیونیست گسترش یافته و استعفای ناگهانی دیروز «گدعون ساعر» از کابینه اضطراری موجی از واکنش‌ها علیه بنیامین نتانیاهو به دنبال داشته است.

کد خبر 6063007

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: هدفم از لغو سفر هیئتی به واشنگتن ارسال پیام به حماس بود
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • حمدان: نتانیاهو به دنبال پایان جنگ نیست
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم
  • استعفای یک عضو کابینه جنگ نتانیاهو