Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۸ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز گفت: انفجار گاز شهری در منزل مسکونی راس ساعت ۴ و ۲ دقیقه در منطقه سیصد دستگاه صنایع فولاد اطلاع رسانی شد.

او علت انفجار را نشت گاز شهری از شیلنگ اجاق گاز عنوان کرد و افزود: این حادثه آسیب جانی نداشت و خسارت چندانی بر جای نداشت و ماموران آتش نشانی پس از ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبری با اشاره به آتش سوزی انبار شلتوک برنج در ساعت ۵ و ۱۸ دقیقه در روستای گبر مسیر تصفیه قند و شکر به علت اتصال برق اظهار کرد: آتش نشانان سریعا با استفاده از ۲ رشته لوله آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند، ضمن اینکه تخریب منزل مسکونی با بیل مکانیکی و برخورد با علمک گاز در ساعت ۱۰ و ۵ دقیقه آتش نشانان را راهی محل حادثه در کوی مجاهد کرد و نیرو‌ها با نصب نوار خطر، ایمن سازی محل و رفع نشتی گاز از بروز حوادث احتمالی جلوگیری بعمل آوردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز به آتش سوزی منزل مسکونی ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه در منطقه کوی ملت بین دانیال و عامری به علت نشت گاز آبگرمکن اشاره کرد و بیان داشت: آتش سوزی با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد، ضمن اینکه اتصال سیم کشی اجاق گاز صفحه‌ای منجر به حریق منزل مسکونی در کوی ملت خیابان ۱۶ اقبال ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شده بود، با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او در پایان گفت: همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوس شده‌ها در اماکن مسکونی در مناطق کیانشهر، سپیدار و عامری، ۳ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهار آتش سوزی امداد و نجات منزل مسکونی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات

به گزارش صدای ایران،کورش سبزعلی اظهار کرد: ساعت ۸:۳۰ امروز (۵ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ موضوع وقوع آتش‌سوزی در دبیرستان دوره اول دخترانه اسماء در منطقه صنعتی کارون در کوی مجاهدین اطلاع‌رسانی شد و بلافاصله دو خودروی اطفای حریق، یک دستگاه خودروی امداد و نجات به همراه ۹ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه به دلیل اتصال برق کولر رخ داده است، افزود: این حریق بعد از نیم ساعت مهار شد و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: خسارت این حادثه در حد دودگرفتی اتاق مدیر مدرسه و وارد شدن خسارت به وسایل اداری بوده است.

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان