Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز از قدردانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با اهداء لوحی به دادگستری استان البرز از حیث فعالیت‌های پیشگیرانه خبر داد. خبرگزاری میزان - جعفر داراب خانی، معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز از تقدیر معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه از دادگستری استان البرز خبر داد و عنوان کرد: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برای دومین بار در سال جاری، با اهداء لوح سپاس، از زحمات و فعالیت‌های پیشگیرانه‌ی دادگستری کل استان البرز و اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم این دادگستری و مجموعه متبوع تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز اظهار کرد: تحقیقات و بررسی‌ها در هزینه‌های مادی و معنوی وقوع جرم مؤید این مطلب است که هزینه‌ی برنامه‌های اثربخش پیشگیرانه، بسیار کمتر از زیانی است که وقوع جرم به لحاظ مادی به جامعه وارد می‌کند و اقدامات پیشگیرانه می‌تواند منجر به ارتقاء سطح سلامت و تعالی اجتماعی جامعه شود؛ از این رو برنامه‌های پیشگیرانه توسط دادگستری کل استان البرز، به جدّ دنبال می‌شود.   بیشتر بخوانید: تشریح اولویت های پیشگیرانه در دادگستری شهرستان انار وی تصریح کرد: پیشبرد اهداف و برنامه‌های پیشگیری از وقوع و تکرار جرم، نیازمند همکاری و همدلی کلیه‌ی دستگاه‌ها و شهروندان است.

داراب خانی افزود: توفیقات بدست آمده، حاصل رهنمود‌ها و ارشادات رییس کل دادگستری استان البرز، هدایت‌ها و راهبری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، همیاری مدیران استانی و کشوری و مشارکت کلیه اندیشمندان، فعالان و صاحبنظران عرصه پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است.

ارائه بیش از ۱۴۰ هزار نفر ساعت آموزش حضوری و مجازی به شهروندان با رویکرد پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، انعقاد تفاهم نامه‌های همکاری مشترک با بیش از ۲۰ دستگاه اجرایی استان البرز براساس امکانات، اختیارات و تکالیف قانونی آن‌ها در جهت پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی، راه اندازی ۴ مرکز ملاقات فرزندان طلاق با والدین در استان البرز، بهره مندی از ظرفیت سامانه «شاد» برای بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز البرزی، جذب و هسته بندی بیش از هزار دیده بان پیشگیری در قالب ۲۰ هسته تخصصی و... اعم فعالیت‌های انجام شده از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز است.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری استان البرز پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان البرز پیشگیری از وقوع جرم معاونت اجتماعی اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا

رییس کل دادگستری استان به همراه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری و مختاری، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرمان، با خانواده دو تن از شهدای  استان دیدار وگفتگو کردند.

حجت الاسلام حمیدی در دیداردر گفتگو باهمسر جانباز شهید شمس الدینی گفت:همسران جانبازان، بانوان ایثارگری هستند که سالیان متمادی با عشق و ایثار با آرامش‌بخشی به بیماران خود، به اسطوره‌های مقاومت تبدیل شده و با الگوگیری از صبر بانوی قهرمان کربلا، پای در مسیر ایثارگری همسران خویش گذاشته اند.
 جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع «بازعلی شمس الدینی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از صدمات جانبازی ۱۲ فروردین ماه سال جاری به همرزمان شهیدش پیوست. 

در ادامه مقامات قضایی استان با حضوز درمنزل خواهر شهید یزدانشناس، با خاتواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند. 

شهید غلامرضا یزدانشناس نیز درسال ۱۳۳۵ درماهان کرمان متولدشد. تحصیلات خود را تا سوم راهنمایی ادامه داد و به شغل آزاد روی آورد و سرانجام درفاجعه آتش سوزی مسجدجامع کرمان در تاریخ ۲۶مهرماه  ۵۷ زیر ضربات چماق داران رژیم پهلوی ازپای درآمدو به آرزوی دیرینه اش که همان شهادت در راه خدا بود نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ستاد راهبری سند تحول و تعالی قوه قضاییه تشکیل شد
  • رسیدگی به پرونده تخلف رئیس اتحادیه نانوایان مشهد در دادسرا
  • معرفی رئیس کل دادگستری استان سمنان
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • سرقت به عنف در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • کاهش ۳۳ درصدی سرقت‌های خشن در البرز
  • کاهش ۳۳ درصدی سرقت به عنف در استان البرز
  • سرقت خشن در استان البرز ۳۳ درصد کاهش یافت
  • لزوم ساماندهی و درمان معتادان متجاهر در کرمان
  • جلوگیری از تعطیلی ۴۳ واحد تولیدی با ورود دادگستری البرز