Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی واقعی روز پنجشنبه در نشست اضطراری شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش افزود: این تصمیم پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، درخصوص نحوه اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها، متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ و براساس دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش، اتخاذ شد.

وی گفت: به موجب ابلاغیه مورخه ۲۸ آبان ماه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش و با توجه به استمرار وضعیت بحران در شهرهای قرمز و موافقت هیات دولت، همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند یک هفته به حالت تعطیل کامل در می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: فقط تعداد محدودی از افراد که به تشخیص مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، حضورشان برای انجام به موقع ماموریت‌های اصلی و دارای فوریت اجتناب ناپذیر است در محل کار حضور پیدا خواهند کرد و مابقی کارکنان با استفاده از دورکاری مسوولیت‌های محوله را انجام خواهند داد.

وی افزود: در این ایام آموزش غیرحضوری دانش‌آموزان به روال قبل و با نظارت و راهبری غیرحضوری مدیران مدارس و ادارات و کارشناسان مربوطه، استمرار خواهد داشت.

خراسان جنوبی که اوایل شهریور امسال با افزایش بیماران تنفسی در این استان به وضعیت هشدار بازگشته بود، بیش از ۲ ماه است که جزو استان‌های در وضعیت قرمز قرار دارد.

کلاس‌های درس مدارس خراسان جنوبی در مناطق قرمز با هدف قطع زنجیره بیماری و حفظ سلامت دانش‌آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی از ۲۱ مهر ماه امسال غیرحضوری و سپس به صورت هفتگی تمدید شد.

با مصوبه ستاد مدیریت کرونا و تعطیل شدن کلاس‌های درس خوسف، آموزش در همه شهرستان‌های استان از ۲۵ آبان ماه غیرحضوری است.

براساس آخرین رنگ‌بندی شهرستان‌های استان خراسان جنوبی که روز جمعه ۳۰ آبان منتشر شد، شهرستان‌های بیرجند، بشرویه، سرایان، طبس، فردوس، قاینات و نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) هستند.

همچنین شهرستان‌های خوسف، درمیان، زیرکوه و سربیشه در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارند و هیچ یک از ۱۱ شهرستان این استان در وضعیت زرد (خطر متوسط) نیستند.

برچسب‌ها تغییر ساعت کاری ادارات مدارس ویروس کرونا خراسان جنوبی محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییر ساعت کاری ادارات مدارس ویروس کرونا خراسان جنوبی محدودیت های کرونا تغییر ساعت کاری ادارات مدارس ویروس کرونا خراسان جنوبی محدودیت های کرونا اخبار کنکور آموزش و پرورش خراسان جنوبی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،فرماندار بردسکن گفت: دفتر نمایندگی اداره کل راه و شهرسازی این شهرستان خراسان‌رضوی با گذشت نزدیک به ۳۰ سال از تاسیس این شهرستان با پیگیری‌های مستمر فرمانداری تاسیس شد.
علی دهقان‌زاده گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استقرار ادارات در بردسکن بود که در ۲ سال گذشته و با پیگیری‌های فرمانداری نمایندگی و ادارات راه و شهرسازی، آب منطقه‌ای و ناحیه پخش و فرآورده‌های نفتی در شهرستان استقرار یافت.

وی به تاسیس شهرستان بردسکن در سال ۱۳۷۴ اشاره کردو افزود: در سه دهه گذشته مردم این شهرستان مجبور بودند برای انجام امور اداری در نهاد‌های ذکر شده به شهر‌های همجوار یا مرکز استان مراجعه کنند که اکنون این مشکل برطرف شده است و خوشبختانه تمامی ادارات در بردسکن استقرار پیدا کرده‌اند.

فرماندار بردسکن از اداره کل راه و شهرسازی استان خواست نسبت به تامین نیرو و تجهیزات اداری و مهمانسرای آن اداره اهتمام جدی داشته باشد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • تقویت ناپایداری‌ های جوی در خراسان جنوبی
  • تقویت ناپایداری‌های جوی در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • تاسیس دفتر راه و شهرسازی بردسکن خراسان‌رضوی
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس