Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فصل جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با محوریت مطرح کردن مسائل و معضلات اجتماعی از دریچه طنز از امشب پنجشنبه ۶ آذر ساعت ۲۲ از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود. 

محمد ابراهیم امینیان تهیه کننده برنامه «قرنطینه» گفت: با توجه به مشکلات و مسائل روز جامعه با نگاه خاص و هنرمندانه با بهره مندی از فضای طنز برنامه قرنطینه در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای هر پنجشنبه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری جدید برنامه تلویزیونی «قرنطینه» با اجرای امین زندگانی با بخش های مختلف همچون گفتگو با مهمان، موشن گرافی (معرفی مهمان برنامه)، دوربین مخفی (مرتبط با موضوع برنامه) و پخش انیمیشن خواهد بود. در این برنامه سعی شده از دریچه طنز، به مسائل و موضوعات اجتماعی روز کشور پرداخته شود. 

وی افزود» استفاده از نام قرنطینه در روزها و شرایط سخت کرونایی بدین مفهوم است که زندگی با تمام محدودیت ها در جریان است و همچنان ادامه دارد. ما این موضوع را در دکور برنامه نیز لحاظ کرده ایم  و فضای را به گونه ای  طراحی کرده ایم که از دو رنگ آبی و زرد برای مهمان و مجری استفاده شده و به نوعی محدودیت ایجاد کرده ایم. 

اولین قسمت برنامه «قرنطینه» میزبان ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با موضوع بیماری کرونا  است که امشب ساعت ۲۲ تماشایی می شود. 

این برنامه با همکاری مشترک گروه تامین و پخش بسیج صدا و سیما و گروه اجتماعی شبکه پنج تولید می شود.

کد خبر 5081321 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: امین زندگانی ایرج حریرچی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه پنج سیما ویروس کرونا تئاتر ایران برنامه تلویزیونی چنگیز جلیلوند فیلم کوتاه درگذشت چهره ها کامبوزیا پرتوی شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت سینمای مستند موسیقی ایرانی جشنواره فیلم مقاومت شبکه دو سیما شبکه پنج سیما سازمان سینمایی شبکه پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • واکسن گارداسیل برای همه ضروری است؟
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت