Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاض بهترین راه برای خرید بلیط هواپیما و همچنین رزرو هتل به صورت آنلاین می باشد تا بتوانید بین تمامی پرواز های باقی مانده و هتل ها، مقایسه ای از نظر قیمت و امکانات انجام دهید و سپس نسبت به نیاز بلیط را خریداری و هتل را با قیمتی بسیار مناسب رزرو نمایید.

به غیر از سهولت رزرو و خرید به صورت انلاین، در هنگام خرید اینترنتی مبلغ بسیار کمتری نیز خواهید پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از انجایی که هنوزه هم اکثر افراد اطمینان کافی به خرید اینترنتی ندارند، در ادامه راهنمای کاملی از خرید و رزرو بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل را برای شما آورده ایم تا بتوانید خریدی راحت و با اطمینان داشته باشید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما

تقریبا خرید از تمامی سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما به یک صورت می باشد.

در ابتدا وارد سایت مورد نظر می شوید و در قسمت جستجو شهر یا فرودگاه مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافران و سپس نوع کلاس پروازی را انتخاب کرده و گزینه جستجو را می زنید.

در مرحله بعد تمامی بلیط های موجود از کم ترین قیمت به بالا برای شما نمایش داده می شود که اطلاعات هر پرواز و قوانین نیز در این صفحه مشخص می باشد.

معمولا در این صفحه فیلتر هایی وجود دارد که می توانید بلیط های موجود را براساس زمان پرواز، نوع ایرلاین و ... جدا کنید.

پس از انتخاب بلیط مورد نظر وارد مرحله بعد یعنی وارد کردن اطلاعات مسافران می شوید. برای سفر های داخلی نیاز به شماره ملی و برای سفر های خارجی به پاسپورت با اعتباری بیش از 7 ماه از زمان سفر می باشید.

البته برای خرید از هر کدام از سایت های آنلاین در ابتدا باید در سایت عضو شوید تا پس از خرید بلیط و یا واچر هتل برایتان ایمیل شود.

بعد از وارد کردن اطلاعات مسافران، دوباره بلیط واطلاعات وارد شده برای شما نمایش داده می شود تا از  صحت ان ها مطلع شوید.

دقت کنید که حساس ترین بخش این خرید وارد کردن صحیح اطلاعات مسافران می باشد، چرا که اطلاعات غلط برای شما دچار مشکل خواهد شد.

پس از تایید کردن اطلاعات وارد درگاه بانکی می شوید. معمولا باید در بین چند بانک درگاه یکی را انتخاب کنید که این مرحله کاملا به خواسته شما بستگی دارد و هیچ تاثیری در قیمت خرید ندارد.

پس از کسر مبلغ نیز بلیط الکترونیکی برای شما ایمیل می شود، پرینت گرفتن این بلیط نیاز نیست اما برای اطمینان بهتر است بلیط را پرینت بگیرید و به صورت کاغذی همراه داشته باشید.

راهنمای رزرو هتل خارجی و داخلی

برای رزرو هتل خارجی و یا داخلی باید باکس جستجو را به جستجوی هتل تغییر دهید و سپس شهر مبدا، تاریخ ورود و خروج از هتل  به همراه تعداد مسافران و اتاق ها را انتخاب کرده و در اخر گزینه جستجو را بزنید.

در مرحله بعد تمامی هتل هایی که در تاریخ انتخابی شما جای می دهند از کمترین قیمت به بالا نمایش داده می شود. در این قسمت نیز فیلتر هایی وجود دارد که می توانید هتل ها را براساس ستاره و قیمت طبقه بندی کنید.

پس از بررسی های لازم هتل مورد نظر را انتخاب کنید و به مرحله بعد یعنی وارد کردن اطلاعات بروید. برای ورود به این مرحله نیز همانند خرید بلیط هواپیما لازم است که عضو سایت شده و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

پس از تایید اطلاعات هتل و مسافران توسط شما، وارد درگاه بانکی می شوید. با تکمیل شدن پرداخت واچر هتل نیز برایتان ایمیل خواهد شد.

توجه داشته باشید که واچر باید از طرف هتل صادر شود به همین خاطر گاهی ممکن است دریافت واچر کمی طول بکشد. ولی مطمئن باشید که قبل از سفر واچر برای شما ارسال خواهد شد.

راهنمای جستجو بلیط هواپیما و هتل به طور هم زمان

برخی از سایت های رزرو بلیط هواپیما آنلاین می باشند که به شما این امکان را می دهند که برای خرید بلیط و رزرو هتل به صورت هم زمان اقدام و هزینه را یکجا پرداخت کنید. یکی از آن ها سایت آنلاین آژانس هواپیمایی طاهاگشت می باشد.

با وارد شدن به سایت این آژانس می توانید در قسمت جستجو بالا صفحه، جستجو پرواز + هتل را انتخاب کرده و سپس شهر مبدا و مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد مسافران را وارد کرده و گزینه جستجو را بزنید.

پس از چند ثانیه پرواز های موجود به همراه هتل های پیشنهادی با بهترین قیمت برای شما نمایش داده می شود، که می توانید با انتخاب هر کدام از گزینه های پیشنهادی و وارد کردن اطلاعات مسافران وارد قسمت پرداخت شده و بلیط و واچر هتل را یکجا دریافت کنید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار خرید بلیط هواپیما خرید بلیط هواپیما وارد کردن اطلاعات نمایش داده می شود اطلاعات مسافران مرحله بعد برای شما رزرو هتل هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، چین نخستین مجموعه از اطلس‌های زمین‌شناسی کره ماه که بر اساس داده‌های کشف پروژه اکتشاف ماه چین (پروژه چانگ ئه) که شامل نسخه‌های چینی و انگلیسی اطلس کامل مطالعاتی سطح ماه و نقشه چهار گوش آن است را منتشر کرد. 

این اطلس نخستین اطلس مطالعاتی قمری با کیفیت بالا در جهان است که داده‌های اولیه را برای تحقیقات و اکتشافات تنها قمر کره زمین را ارائه می‌دهد.

به گفته مؤسسه ژئوشیمی، آکادمی علوم چین، این مجموعه از اطلس‌هایی که به زبان‌های چینی و انگلیسی منتشر شده، شامل اطلس مطالعاتی کره ماه است.

 دانشمند فعال در حوزه اکتشاف ماه این سازمان می‌گوید: اطلس مطالعاتی سطح ماه  برای مطالعه تکامل ماه، انتخاب موقعیت مناسب برای ایجاد ایستگاه تحقیقاتی روی آن و استفاده از منابع ماه اهمیت زیادی دارد. همچنین می‌تواند به دانشمندان کمک کند زمین و سایر سیارات منظومه شمسی مانند مریخ را بهتر درک کنند.

لیو جیان ژونگ، محقق ارشد موسسه ژئوشیمی نیز توضیح می‌دهد، جهان در دهه‌های گذشته شاهد پیشرفت قابل توجهی در زمینه اکتشافات و تحقیقات علمی ماه بوده است که درک ما از ماه را بسیار بهبود بخشیده است.

با این حال، نقشه‌های مطالعاتی سطح ماه منتشر شده در دوران ماموریت آپولو حدود نیم قرن است که تغییر نکرده‌اند و هنوز هم برای تحقیقات مطالعاتی قمری مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما اطلس جدید شامل اطلاعات دقیق و جزئی از ساختار‌های سنگی و منابع معدنی موجود در سطح ماه است و به عنوان یک ابزار مهم برای مطالعات ژئولوژی و علوم فضایی در ماه به کار گرفته می‌شود.

این اطلس شامل تصاویر با وضوح بالا از سطح ماه است که از پروژه‌های ماهواره‌ای و اکتشافی چین به دست آمده‌اند و اطلاعات جدیدی را ارائه می‌دهند و شامل نقشه‌های دقیق از طول و عرض جغرافیایی نقاط مختلف ماه، ارتفاعات و ژرفای خطوط کره و همچنین اطلاعات در مورد تشکیلات سنگی و ساختار‌های ژئولوژی موجود در ماه است.

اطلس یاد شده می‌تواند به محققان و دانشمندان در مطالعات ماه و فضا کمک کند و مبنایی مهم برای تحقیقات آتی در این زمینه باشد. این اقدام نشان از تلاش‌های چین برای پیشبرد علم و فناوری در زمینه مطالعه فضا و سیارات است و نشان می‌دهد که چین به عنوان یکی از کشور‌های پیشرو در اکتشافات فضایی شناخته می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت بلیط استانبول به تبریز مرداد 1403
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • راهنمای انتخاب مانتو شلوار اداری در زمان بارداری
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد
  • راهنمای انتخاب ایزوگام در دلیجان: همه چیزی که باید بدانید
  • انتخابی هوشمندانه با مطالعه راهنمای خرید بهترین دوربین سونی در 2024
  • چه نکاتی قبل از خرید بلیط قطار باید بدانیم؟
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • راهنمای خرید انواع کلید حرارتی زیمنس