Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها _ فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر در قالب طرح همکلاسی سلام و ۳۸۰ تبلت به دانش آموزان استان تهران تهیه و اهدا شد - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پاکدشت، صبح امروز و با حضور سردار  سرتیپ دوم پاسدار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، 4 حوزه بسیج در شهر فرون آباد، شهرک صنعتی عباس آباد و شهر شریف آباد در حوزه برادران و خواهران افتتاح  و کلنگ ساخت حوزه برادران شهر فرون آباد به زمین زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم ذوالقدر با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه، اظهار داشت: بسیج دارای تعاریف مختلفی است که می توان آنرا خلاصه در همراهی، همکاری و افزایش هم افزایی در جامعه و در حوزه های مختلف دانست.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران افزود: امروز شاید محل خدمت شما بسیجیان، پاکدشت باشد اما بسیجی اسلام هستید، شما حقوق بگیر نیستید اما قلب و روح تان برای نظام می‌تپد.

وی تصریح کرد:  بسیج، از جنگ دفاعی و منطقه‌ای به خدمت به مردم تغییر حرکت داده و در حوزه‌های مختلفی چون بهداشت و درمان، تهیه لوازم تحریر، جهیزیه و حتی منزل برای مناطق سیل زده پای در میدان نهاده است.

ذوالقدر بیان کرد: روز گذشته 12 هزار بسته لوازم التحریر در قالب طرح همکلاسی سلام و 380 تبلت به دانش آموزان استان تهران تهیه و اهدا شد.

وی افزود: 70 جهیزیه و 58 میلیون ماسک و 5 میلیون لیتر مواد ضدعفونی نیز به هموطنانمان در استان تهران اهدا کردیم.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: با افتخار امروز می‌گوییم به هموطنانمان در پل دختر که سیل خانه هایشان را  ویران کرد، به جز 2 الی 3 خانه بقیه توسط بسیجیان همین شهرستان و استان تهران آماده و تحویل شد.

وی تصریح کرد: این معنای بسیج است اما اگر اراذل و اوباش بخواهند خدشه ای به امنیت کشور وارد کنند بازهم همین بسیج است که در مقابل شان، قد علم می‌کند و نمی‌گذارد که جولانی بدهند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمد رضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام به مناسبت آغاز سال جدید و عید نوروز با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه دیدار کرد.

در این دیدار سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به تشریح گوشه‌ای از اقدامات یک سال گذشته سپاه استان قم، پرداخت و اظهار داشت: در عرصه جهاد سازندگی, تشکیل گروه‌های جهادی متعدد در راستای خدمات رسانی به روستاها و مناطق کم برخوردار و اجرا کردن پروژه‌های آبرسانی به روستاها از اهم اقدامات این بخش است.

وی با اشاره به فعالیت‌های حوزه اجتماعی تصریح کرد: برای بیش از 120 محله این استان، فعالیت‌ها و طرح‌های محرومیت‌زدایی برای کاهش آسیب‌های پیرامون محلات در حال انجام است که در این راستا حدود 80 مرکز با عنوان خانه مهر به‌منظور ترویج سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده تأسیس شده که اکثر مشاورین این مراکز از طلاب تحصیل کرده در رشته‌های تخصصی روانشناسی هستند.

فرمانده سپاه قم، به بیان نقش مدیران محله پرداخت و گفت: شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد و مدیران هر محله با شناسایی خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار با توجه به نیازمندی خانواده‌ها اقداماتی از جمله؛ کمک‌های مومنانه، سبد‌های معیشتی و مسائل فرهنگی و اجتماعی را در سطح محله پوشش می‌دهند.

وی با اشاره به برخی از اقدامات حوزه امنیتی و اجرایی اظهار داشت: در ایام نیمه شعبان و انتخابات اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت، که برای جشن نیمه شعبان در قم با برپایی گیت‌های بازرسی در نقاط مختلف مسیر پیاده روی زائرین، امنیت شهروندان تأمین شد. برای انتخابات نیز با تشکیل قرارگاه جهادی تبیین برای مشارکت در انتخابات و برگزاری بیش از 6هزار جلسه توجیهی و اجرای طرح حلقات صالحین یک به ده توسط اقشار مختلف بسیج نتیجه خوبی رقم زده شد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه دشمن از لحاظ فناوری و تجهیزات بروزترین امکانات را دارد عنوان داشت: دشمن تجهیزات به روزی دارد اما ایمان مردم، بسیجیان و پاسداران ما را ندارد که امیدواریم همیشه با ایمان خود دسیسه های دشمن را بتوانیم خنثی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • شبکه مدیران محله در استان قم تشکیل شد
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • فعالیت های جهادی نوروزی در آرادان
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • سفره کرم به وسعت ایران زمین / اصفهانی‌ها «روزه اولی» و تهرانی‌ها «سلام فرمانده» را خواندند
  • گروگان‌ گیری در دولت‌ آباد تهران/ دستگیری ۳ متهم از اتباع
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است