Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:24:11 GMT

درخواست رسمی زیدان برای تمدید با لوکاس

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۳۸۴۲

درخواست رسمی زیدان برای تمدید با لوکاس

زین الدین زیدان به شکل مستفیم از سران باشگاه رئال مادرید خواست که با لوکاس تمدید کنند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیداری دشوار و حیاتی موفق شد اینتر را در سن سیرو 0-2 شکست دهد. یکی از بهترین های میدان لوکاس واسکز بود که بارها بلای جان مدافعان اینتر شد و پاس گل دوم تیمش را هم به رودریگو گوئس داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قرارداد لوکاس تنها چند ماه باقیمانده او او در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود. مشخص نیست برنامه رئال برای او چیست ولی زیدان به شکل علنی در نشست خبری پس از بازی با اینتر خواستار تمدید با لوکاس شد.

 

 

 

 

زیزو در مورد بال راست اسپانیایی تیمش گفت:« لوکاس همیشه در زمین بهترین کیفیتش را نشان می دهد. همواره او را بازیکنی ارزشمند دانسته ام و قدر در اختیار داشتن او را می دانم. لوکاس از فرصت هایی که نصیبش می شود به خوبی برای اثبات توانایی هایش استفاده می کند. او محصول آکادمی باشگاه است و با قلبش بازی می کند. برای او بسیار خوشحالم.»

 

 

 

 

زیزو در ادامه گفت:« بعید می دانم باشگاه به او پیشنهاد تمدید ندهد. معتقدم لوکاس باید تمدید کند و سال های بیشتری با ما باشد. سران باشگاه می دانند که لوکاس شایسته تمدید است. او سال هاست برای رئال بازی می کند.»

 

زیدان (سرمربی) رئال مادرید لوکاس واسکز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: زیدان سرمربی رئال مادرید لوکاس واسکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس

تونی کروس پس از بازگشت به تیم ملی آلمان، کاملا تاثیرگذار ظاهر شده است

طرفداری | تونی کروس، هافبک 33 ساله رئال مادرید همچنان در اوج آمادگی است و تیم ملی آلمان با داشتن دوباره او، به دو پیروزی در دو بازی دوستانه دست یافت.

تونی کروس که با بازگشتش به تیم ملی آلمان، نظم را به خط هافبک این تیم برگردانده، در دو بازی دوستانه مقابل فرانسه و هلند دو پاس گل ارسال کرد و دقت پاس‌های او در این دو مسابقه، 94.5% درصد بود. آمادگی کروس و نتایج خوب آلمان، هواداران این تیم برای کسب موفقیت در یورو 2024، تورنمنتی که میزبانش هستند را امیدوار کرده است. صفحه توییتر رسانه آلمانی دویچه وله با انتشار این عکس زیر و اشاره به فیلم Dune، کروس را «لسان‌الغیب» خوانده است.

لسان‌الغیب در لغت کسی است که اسرار و رموز پنهان را بازگو می‌کند و از القاب حافظ شیرازی، شاعر بزرگ ایرانی نیز به‌شمار می‌رود. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • واکنش رسمی باشگاه میلان به مصاحبه احساسی وینیسیوس جونیور / عکس
  • رسمی: اسطوره اتلتیکو مادرید تمدید کرد
  • رسمی؛ قرارداد کوکه با اتلتیکو مادرید تمدید شد