Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا داود بیات سرمدی روز پنجشنبه در جلسه  کمیته حفاری شهرستان اسلامشهر افزود: دستورالعمل نحوه هماهنگی و صدور مجوز حفاری در سطح شهرهای کشور که از سوی کمیسیون عالی هماهنگی امور اجرائی کشور تهیه و تنظیم شده نیز به کلیه اعضاء کمیته ارسال شده و کلیه مدیران مرتبط موظف هستند طبق بندهای این دستور العمل اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به منظور ایجاد هماهنگی و جلوگیری از تعدد تصمیم گیری و تصمیم سازی و یکپارچه کردن مصوبات شهرستانی، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها قبل از صدور مجوز حفاری در سطح شهرستان نسبت به اخذ نظریه دبیرخانه کمیته حفاری واقع در فرمانداری بمنظور هماهنگی بین بخشی اقدام کنند.  

سرمدی خاطر نشان کرد: همچنین ادارات خدمات رسان موظفند حفاری های معابر را براساس برنامه زمان بندی ارائه شده و با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی انجام و نسبت به جمع آوری و انتقال پسماندهای حاصل از حفاری اقدام کنند و مسئولیت نظارت این موضوع بر عهده دستگاه مربوطه است.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب استان تهران قرار دارد.

برچسب‌ها اسلامشهر اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران مسعود مرسلپور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسلامشهر اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران مسعود مرسلپور اسلامشهر اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران مسعود مرسلپور اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی زنجان-قزوین

دادستان زنجان گفت: باید ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات‌رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام شود تا مسافران از این مجموعه استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، بهروز عباسی با حضور سرزده در مراکز خدمات دهی آزاد راه زنجان – قزوین و زنجان -تبریز، ضمن مشاهده نحوه ارائه خدمات رفاهی به مسافرین نوروزی اظهار کرد: در این بازدید ایرادات و مشکلاتی در برخی حوزه‌ها وجود داشت که بلافاصله به مسئولان این مجموعه در جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین تذکراتی داده شد.

وی در این بازید که از بخش‌های مختلف مراکز خدمات‌رسان به مسافرین نوروزی انجام شد، به مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان دستور داد ظرف یک ماه نسبت به تکمیل مجموعه خدمات‌رسان در عوارضی زنجان به قزوین اقدام کنند تا مسافرین از این مجموعه بهره ببرند.

دادستان مرکز استان زنجان اظهار کرد: سرکشی از این واحدها در طول ایام سال به‌ویژه ایام تعطیلات با جدیت انجام می‌شود.

عباسی تصریح کرد: استان زنجان به لحاظ همجواری با استان‌های مسافر پذیر شاهد تردد قابل توجهی از مسافرین از این عوارضی است که نظارت مستمر بر مراکز خدمات‌رسان موجبات جلب رضایت هموطنان را فراهم خواهد کرد.

وی همچنین به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان دستور داد تا نسبت به رفع برخی ایرادات و معایب در این دو عوارضی اقدامات لازم با فوریت اقدام کند.

کد خبر 740056

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی عوارضی زنجان - قزوین
  • فرصت یک ماهه دادستان زنجان برای تکمیل مجموعه خدماتی زنجان-قزوین
  • رفع اختلال شبکه مخابراتی چند روستای مسجدسلیمان
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • کشف ۳۰۰ کارتن تنباکو قاچاق در اسلامشهر
  • نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
  • چطور می شود حکم تخلیه مستاجر را گرفت؟
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد
  • برخورد قانونی با متصرفان طبیعت در اشنویه
  • پرداخت زکات در سال ۱۴۰۲ رشد داشته است