Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس حوزه هنری استان زنجان از رونمایی کتاب "شهریار سرزمین من" در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب به مناسبت دهمین سالگرد شهادت شهید شهریاری و به همت حوزه هنری چاپ شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، امیر نعمتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراحل تدوین و نگارش کتاب "شهریار سرزمین من" به نویسندگی معصومه زینعلی به پایان رسیده و در حال حاضر در مراحل پاپانی چاپ و انتشار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتاب زندگینامه شهید مجید شهریاری به اختصار توضیح داده شده است.

وی در ادامه ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا گفت: شهید شهریاری از افتخارات استان و انقلاب محسوب می‌شود؛ دستاوردهای علمی شهید شهریاری برای ملت ایران بسیار گرانبها بود‌.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران: 12 هزار بسته لوازم التحریر در طرح همکلاسی سلام اهداء شدفرمانده سپاه مازندران: سپاه 1000 واحد مسکونی برای محرومان مازندران می‌سازد + فیلممسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی: راهبرد بسیج در جنگ روانی دشمن مقاومت فعال در همه ابعاد است

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: کتاب شهریار سرزمین من به همت حوزه هنری قرار است به‌زودی چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

وی در پایان تصریح کرد: حوزه هنری زنجان و دیگر ارگان‌های فرهنگی استان بر حسب عِرق وطنی و ملی نسبت به این شهید بزرگوار موظف هستند برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره این سرمایه گرانبها قدم مثبتی بردارند. تلاش ما این بود که با برگزاری ویژه برنامه‌ای در دهمین سالروز شهادت این شهید بزرگوار کتاب "شهریارِ سرزمین من" رونمایی شود ولی متاسفانه شیوع ویروس کرونا مانع از این کار شد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شهریاری حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست خبری و رونمایی از، پوستر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری انقلاب اسلامی، احمد نوری رییس این جایزه و رییس حوزه هنری اصفهان و حبیب احمدزاده دبیر اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی همراه است.

نشست خبری مورد اشاره فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۱۳ در سالن مرحومه صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085335 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ