Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم به مناسبت هفته بسیج دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - رییس کل دادگستری کرمانشاه در دیدار با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) ضمن گرامیداشت هفته بسیج، تشکیل این نهاد مردمی را از دستاورد‌های بزرگ و ارزشمند امام راحل (ره) خواند و یادآور شد در بسیاری از برهه‌های حساس انقلاب اسلامی حضور موثر بسیج همواره توانسته است مثمر ثمر باشد و جایگاه خود را اثبات نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسلی زاده تاکید کرد: از مهمترین ویژگی این نهاد ارزشی پایگاه مردمی آن است که از دل مردم و برای خود مردم تلاش و خدمت می‌کند.

عالی‌ترین مقام قضایی استان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که بسیج را حقیقتی شبیه به افسانه خوانده اند تصریح کرد از دل همین خلوص و خلاقیت هاست که بزرگ مردی، چون سردار شهید و سرافراز اسلام مرحوم حاج قاسم سلیمانی بروز و نمود پیدا می‌کند که افتخار ایران و دنیای مقاومت است.

بیشتر بخوانید: ۴۵ بسیجی نمونه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تقدیر شدند

رییس شورای قضایی استان تعامل دستگاه قضایی استان و نیرو‌هایی امنیتی را خاصه سپاه پاسداران را مثبت و مناسب ارزیابی کرد و بر ادامه این همکاری خوب تاکید کرد.

سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) نیز ضمن تقدیر از مجموعه قضایی استان کرمانشاه در راس آن رییس کل دادگستری، تعامل این دو نهاد را از جمله زمینه‌های پیشرفت و همبستگی استان دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری کرمانشاه هفته بسیج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری کرمانشاه هفته بسیج رییس کل دادگستری کرمانشاه فرمانده سپاه قضایی استان هفته بسیج نبی اکرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد

مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 

اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.

او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.

سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم. 

او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • راه اندازی هیئت صلح جانبازان
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت