Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان زنجان تاکید کرد: دستگاه قضائی از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت و با هنجار شکنان برخورد می‌کند.

خبرگزاری میزان - رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار رییس و اعضای انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان بر حمایت قاطع دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی اصلی‌ترین رسالت اصحاب رسانه مخصوصا خبرنگاران را مطالبه گری و درخواست شفافیت از مسئولان عنوان کرده و افزود: یکی از ارکان مهم جامعه رسانه و اطلاع رسانی است و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید از مسئولان مطالبه گری و خواستار شفافیت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: با متعرضان به آمران به معروف و ناهیان از منکر برخورد خواهد شد

وی با اشاره به این سخن امام (ره) که فرمودند، نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان بیفتد گفت: نباید جامعه را به حال خود رها کرد؛ ۵۰ درصد کوتاهی دستگا‌های دیگر را قوه قضائیه پوشش می‌دهد که ایجاد ستاد اقتصاد مقاومتی و ورود دستگاه قضایی به حمایت از جهش تولید در همین راستا و در پیروی از منویات مقام معظم رهبری می‌باشد.

وی در ادامه به تذکر یکی از آمران به معروف و ناهیان از منکر به فرد هنجار شکن در یکی از مراکز خرید اشاره و اظهار داشت: دستگاه قضایی با قدرت از آمران به معروف و ناهیان از منکر که یکی از وظایف اصلی ما است حمایت و با هنجار شکنان برخورد خواهد کرد.

صادقی نیارکی وظیفه همه آحاد مردم بخصوص روحانیت و اهالی رسانه را حمایت از ارزش‌ها و شعائر اسلامی بیان کرد و گفت: بیش از ۳۰۰ هزار شهید، جانباز و خانواده شهدا، بر همه ما ایجاب می‌کند که پاسدار خون شهدا و حافظ ارزش‌ها و شعار اسلامی باشیم

در این دیدار رییس و اعضای انجمن صنفی خبر نگاران استان به بیان نظرات و مشکلات در حوزه اطلاع رسانی پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب ها: رییس کل دادگستری استان زنجان آمران به معروف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس کل دادگستری استان زنجان آمران به معروف آمران به معروف و ناهیان از منکر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ سردار حیدر سوسنی گفت: در یک هفته گذشته همزمان با اجرایی نمودن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از ۸۴ تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرائم ارتکابی با هماهنگی قضایی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.

وی بیان کرد: همه محتوا‌های مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجار‌های اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنما‌های در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر احترام به خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم خصوصا خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام داشتند که شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که بصورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتوا‌های مبتذل در فضای مجازی می‌نمایند در اولویت ماموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضایی استان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • در حوزه امنیت هیچگونه مماشاتی وجود ندارد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد