Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:46:32 GMT

فلاح زاده در لیست انتظار؛ گروسیان بازی می کند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۳۹۶۶

فلاح زاده در لیست انتظار؛ گروسیان بازی می کند

تیم صنعت نفت آبادان که در هفته های ابتدایی با قرعه سختی روبرو شده است بعد از بازی با پرسپولیس درتهران حالا باید با شهر خودرو در مشهد بازی کند. 

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که در خط دروازه حامد فلاح زاده دروازه بان سایپا را بخدمت گرفته برای این بازی هم تصمیم گرفته به فرزین گروسیان بازی بدهد چرا که این دروازه بان که سابقه بازی در تیم استقلال تهران را هم دارد در برابر پرسپولیس ارایه گر بازی خوبی بود و دروازه اش از روی نقطه پنالتی باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد فلاح زاده برای بازی در ترکیب صنعت نفت هم چنان باید منتظر باشد. 

 

بازی دو تیم از ساعت 15:45 در استادیوم امام رضای مشهد آغاز می شود و علاوه بر فرزین گروسیان، محمد طیبی – محمد اهل شاخه – محمود مطلق زاده – حسین بیت سعید – رضا خالقی فر – طالب ریکانی – سید فاخر تهاجمی – حسین ساکی – عبدالله ناصری و محمد رضا غبیشاوری برای صنعت نفت بازی خواهند کرد. 

 

به نظر می رسد سیروس پورموسوی تیمش را تهاجی ارنج کرده و به دنبال کسب سه امتیاز از بازی سخت در مشهد است.

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!

مدیرعامل پیشین استقلال در واکنش به ماجرای پاداش گرفتن خودش در بردها گفت: مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان!

به گزارش مشرق، انتشار لیستی از دریافتی‌های علی فتح‌الله‌زاده در فضای مجازی بهانه‌ای شد تا با او تماس بگیریم. بسیاری از مدیران استقلال در ادوار گذشته حقوق و پاداش می‌گرفتند و فتح‌الله‌زاده هم خودش می‌گوید در ۶ ماه آخر این کار را کرده اما ۲۰ سال قبلی را هیچ‌کس ندیده و نمی‌گوید.

مصاحبه با مدیرعامل سابق استقلال می‌تواند به رفع ابهامات کمک کند.

در فضای مجازی نوشته‌اند که شما بابت بردهای استقلال پاداش می‌گرفتید.
خب مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان. نکته دوم اینکه من فقط در ۶ ماه آخر حضورم حقوق می‌گرفتم که آن هم به خاطر بیمه و مالیات بود.

چطور؟
ببینید من اگر لیست حقوق را رد نمی‌کردم، بازنشسته محسوب می‌شدم و نمی‌توانستم مدیرعامل باشم و سازمان بازرسی ایراد می‌گرفت. ضمن اینکه من ۲۰ سال در استقلال هیچ حقوق و مزایایی نداشتم و پولی نگرفتم. حتی ماشین و خانه‌ام را به خاطر استقلال فروختم که البته هیچ منتی نیست اما هیچ‌کس این چیزها را نمی‌گوید و لیست نمی‌کند. الان وسط هزار تا مشکل آقایان یادشان آمده که من حقوق و پاداش می‌گرفتم. لااقل انصاف داشته باشید و آن ۲۰ سال را هم بگویید. چرا فقط آمار ۶ ماه را بیرون می‌دهید؟ ضمن اینکه من کار غیرقانونی نکردم و هرچه بوده، قانونی بوده و به خاطر بیمه و مالیات.

فکر می‌کنید چرا ناگهان این لیست بیرون آمده است؟
این دیگر به وجدان آقایان برمی‌گردد. حتماً الان هم مشکل استقلال من هستم!

فکر می‌کنید استقلال بتواند در کورس رقابت با پرسپولیس قهرمان شود؟
بله، انشاءالله قهرمان می‌شویم. بنده شانس استقلال را بیشتر می‌دانم اما بچه‌ها باید ۶ بازی باقی‌مانده را به چشم فینال ببینند و بسیار باهوش و کم‌اشتباه باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • یک گل شصت متری در سکوت مطلق!