Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، در این دیدار سعدمحمدی گزارشی از آخرین وضعیت عملکردی شرکت مس در حوزه تولید، توسعه و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک‌های انجام شده در حوزه مقابله با کرونا و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی از جمله ساخت بیمارستان 50 تخت‌خوابی در رفسنجان، تجهیز 25 تخت بیمارستانی در شهربابک، کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان و رفسنجان، تهیه و توزیع مواد ضد عفونی، ماسک، وِنتیلاتور، راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز600 لیتری کانتینر دار در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان و  نصب مخزن 15 تنی اکسیژن مایع در بیمارستان شهربابک ارایه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، مدیرعامل شرکت مس گزارشی در خصوص اقدامات شرکت مس در حوزه ورزش و توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان کرمان همچون آماده سازی 70 چمن زمین ورزش مصنوعی و سرعت بخشی به ورزشگاه شهدای مس در استان کرمان و ورزشگاه‌های شهرستان رفسنجان و شهربابک ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، سرعت بخشی به طرح‌های جهش تولید در استان کرمان یکی از محورهای مهم در این گفت‌وگو بود که سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس در خصوص طرح‌های توسعه‌ای معدن مس درآلو، معدن مس دره‌زار، چاه فیروزه و فلوتاسیون سرباره که با بهره‌برداری از آنها به ظرفیت تولیدی مجتمع مس سرچشمه افزوده خواهد شد و اشتغال‌زایی چشمگیری در استان کرمان ایجاد خواهد کرد، ارائه داد.

گفتنی است، شرکت ملی مس در شش ماهه نخست سال 99 و تحت مدیریت سعدمحمدی در همه بخش‌های تولیدی (سنگ سولفوری، کنسانتره مس، تولید مس آندی، تولید مس پالایش‌شده و تولید مس محتوی معدنی) موفق به ثبت رکوردهای ویژه شد و از برنامه پیش‌بینی شده سال جلو تر حرکت کرده است؛ به طوری که در تولید کنسانتره مس 7 درصد، مس آندی 16 درصد، کاتد  14 درصد و مس محتوی معدنی 5 درصد رشد داشته است. همچنین میزان درآمدهای عملیاتی شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان نیمه ابتدایی امسال به 161.9 هزار میلیارد ریال رسید که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش 62 درصدی داشت. همچنین با احتساب انواع هزینه‌ها و مالیات میزان سود خالص شرکت مس در نیمه اول امسال به رقم 102 هزار میلیارد ریال رسید که این میزان 77.5 درصد بیش از سود خالص این شرکت در نیمه اول سال قبل است.

پربیننده ترین تحلیل جامع بر آهن و فولاد ارفع ریزش بازار فلزات گرانبها همزمان با دیگر بازارهای مالی/ تاثیرپذیری بازارهای مالی از افزایش موارد ابتلا به کرونا سودآوری عظیم در سیمان تامین شیوه نامه ساماندهی عرضه و تقاضای زنجیره فولاد ابلاغ شد پیش بینی رشد درآمد سرمایه‌گذاری فولاد مبارکه با افزایش نرخ دلار

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مقابله با کرونا استاندار کرمان شرکت ملی صنایع مس ایران ویروس کرونا مس ایران سهام عدالت استان کرمان شرکت مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تخصیص ۴۰ درصد از سود شرکت‌های پتروشیمی به تکمیل زنجیره ارزش
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ایجاد هنرستان در همسایگی صنایع آذربایجان غربی
  • کرمان، سیرجان، رفسنجان و بم صنعتی‌ترین شهر‌های کرمان/ سال گذشته در بخش تولید ارائه تسهیلات نداشته‎ایم
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲