Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن خادمی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: تردد در گردنه‌های زمزیران در محور مهاباد - سردشت و قره بلاغ در محور مهاباد - بوکان به دلیل وجود بارش برف و کولاک شدید با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

این مقام مسئول با اشاره به حضور شبانه روزی راهداران در راهدارخانه‌های این شهرستان، افزود: چهار راهداری در روستا‌های کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی (گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مهاباد از رانندگان خواست برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه ای، خودرو‌های خود را به زنجیر چرخ یا لاستیک یخ شکن و تجهیزات زمستانی مجهز کنند و قبل از سفر در این فصل از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای تردد جاده ای زنجیر چرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان از ورود یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وسیله‌ی نقلیه و خروج ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه از آغاز طرح نوروزی تا ساعت ۲۴ روز گذشته خبر داد.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، از تاریخ بیست و چهارم اسفند سال گذشته لغایت هشتم فروردین ۱۴۰۳ یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وارد استان شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است.

وی افزود: طی این مدت ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه از استان خارج شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد کاهش در خروج از استان را شاهد هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۴۰۵ هزار و ۴۴۱ وسیله نقلیه و پس از آن نیز از محور رامسر - چابکسر با ۲۳۲ هزار و ۸۵۷ وسیله نقلیه بوده است.

نیک‌فهم با بیان اینکه بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۲۲۲ هزار و ۱۷۵ وسیله نقلیه بوده است، تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان ۶۷۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام بیشترین تردد در روز جمعه سوم فروردین با متوسط تردد ۷۷۸ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان مربوط به محور امام زاده هاشم - تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۶ هزار و ۷۱۶ وسیله نقلیه در روز و پس از آن محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد روزانه ۴۷ هزار و ۸۱ وسیله نقلیه در روز بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان است و هموطنان می‌توانند از طریق این سامانه از آخرین وضعیت راه‌ها و از ترافیک جاده‌ای مطلع شوند.

کد خبر 739911

دیگر خبرها

  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های استان بوشهر ثبت شد
  • تردد ۳۷۰ میلیون نفر در جاده‌های کشور/ترافیک سنگین در برخی محورها
  • بیش از ۸.۵ میلیون تردد در جاده‌های بوشهر ثبت شد
  • بیشترین تردد خودرو‌ها در بوشهر از استان‌های فارس و تهران
  • ورود حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه به گیلان
  • تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی استان مرکزی
  • ریزش سنگ در جاده هراز؛ ترافیک به سمت تهران پُر حجم شد
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌ های کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۷ میلیون تردد در جاده‌های کرمانشاه
  • ۵۶۴ هزار تردد در جاده‌های استان اردبیل ثبت شد