Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در بحث شبکه‌های اجتماعی باید از ظرفیت و توان داخلی خودمان استفاده کنیم تا بتوانیم پیام‌رسان‌هایی را ایجاد کنیم که بهترین کیفیت و امنیت را داشته باشند و حتی بتوانند وارد فضای رقابتی در عرصه بین‌المللی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که ما باید به جوانان مستعد، متدین و متخصص جهادی اعتماد کرده و از آنان حمایت کنیم، افزود: ما باید از الگوی موفق ساخت موشک، پهباد و ارسال ماهواره در بحث شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز استفاده کنیم.

حجت الاسلام نصیرایی عنوان کرد: مشکل اصلی امروز شبکه‌های اجتماعی فیلترینگ نیست و بلکه مشکل اصلی ما ایجاد پیام رسان‌های داخلی است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آیا نسبت به پیام رسان های داخلی هم مانند دیگر پیام رسان ها حساسیت وجود دارد؟

او با تاکید بر اینکه بحث فیلترینگ یک مساله حاشیه‌ای است، گفت: آنانی که نگران فیلترینگ هستند و از پیام رسان‌های داخلی حمایت نمی‌کنند، همان‌هایی هستند که از کالای ایرانی حمایت نمی‌کنند و به فکر جوان ایرانی نیستند.

بیشتر بخوانید

حمایت از پیام رسان‌های داخلی، ماموریت کمیسیون فرهنگی مجلس

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من در اکثر پیام رسان‌های داخلی عضو بوده ام و در آن ها فعالیت داشته ام.

او ادامه داد: متاسفانه مسئولان اعم از دولتی و غیردولتی و رسانه‌ها آنقدر که به پیام‌رسان‌های خارجی فضا داده اند، به پیام رسان‌های داخلی توجه نکرده اند.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان این که من هیچ حساسیتی نسبت به پیام رسان‌های خارجی ندارم و این موضوع اصلا به گفتمان و اعتقادات افراد هم ربطی ندارد، اظهار کرد: من اعتقاد دارم که مجلس، دولت و همه دستگاه‌ها باید به سمت حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی بروند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من در همه پیام‌رسان‌های خارجی هم عضو هستم چراکه به عنوان یک نماینده مجلس باید در همه حوزه‌ها حضور داشته باشم و بتوانم حرف مخاطبان را بشنوم و با آنان ارتباط داشته باشم.

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه اجتماعی پیام رسان فیلترینگ کالای ایرانی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی پیام رسان های داخلی شبکه های اجتماعی پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد فاضلی، جامعه شناس، در واکنش به ادعای نظامی جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «مملکت نظم و نسق دولت مدرنی ندارد که تناسب اختیار و مسئولیت، و پاسخگویی در برابر سخن و عمل برقرار باشد. کسانی درباره راهبردهای سیاست خارجی و نظامی خبر - غلط یا درست- می‌دهند که نه اختیار دارند نه مسئولیتش را می‌پذیرند. عقوبت هم نمی‌شوند. بی‌ دولتی راهبرد است، عوارض فشل بودن یا چه؟

گفتنی است که روز گذشته، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898562

دیگر خبرها

  • سهم «هیچ» از اقتصاد خلاق
  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد | حمایت مجلس از اجرای طرح نور
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • واکنش به ادعای جنجالی عضو کمیسیون امنیت ملی | موضوع نظامی است؟
  • ادعای جنجالی کریمی قدوسی درباره یک موضوع نظامی است؟ /قلهکی: قیصریه را به آتش نکش!