Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:26:27 GMT

جراحی زیبایی جان یک جوان را گرفت

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۱۹۰

جراحی زیبایی جان یک جوان را گرفت

علی بیرجندی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید فوت جوانی در مشهد در جراحی زیبایی، بیان کرد: این فرد که جوان بوده، در یکی از مراکز جراحی محدود مشهد تحت عمل جراحی زیبایی در ناحیه شکم قرار گرفت که متاسفانه فوت کرد.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با بیان اینکه این پرونده تاکنون شاکی خصوصی نداشته است، ابراز کرد: علت فوت این جوان در دست بررسی است،

وی با اعلام تعطیلی موقت مرکز جراحی محدودی که عمل در آن انجام شده بود، اظهار کرد: با بررسی جوانب اتفاق رخ داده و قصور صورت گرفته، با کسانی که در این حادثه مقصر بوده اند، برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرجندی‌نژاد، در خصوص نحوه فعالیت مراکز جراحی محدود در ایام کرونا، گفت: ممنوعیت مطلقی برای این مجموعه‌ها اعلام نشده ولی از پزشکان خواسته شده مواردی که ضروری نیست را به شرایط مناسب تری موکول کنند.

کد خبر 5081359

منبع: مهر

کلیدواژه: جراحی زیبایی مشهد عمل جراحی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بسیج کمک مومنانه گرگان بوشهر بارش باران بارش برف شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز‌های شنبه، از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه و از ساعت هشت الی ۱۴ روز‌های چهارشنبه خواهد بود.

گفتنی است که این عملیات در روز‌های پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف می‌شود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز از کیلومتر صفر الی ۲ باند رفت‌وبرگشت محور قدیم کرج- قزوین خواهد بود و تردد هم‌زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلسه حساس لیگ برتری‌ها برای قانون سقف هزینه
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • جراحی زیبایی کامران نجف‌زاده؛ از عمل بینی تا کاشت مو!
  • عجیب ترین سفارش ها برای عمل های زیبایی؛ از گوش برجسته تا بینی زین اسبی
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • گروگان گیری خونبار در مشهد
  • تخصص زیبایی در پزشکی به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • تخصص زیبایی در پزشکی باید به عنوان یک رشته دانشگاهی ایجاد شود/ عمل زیبایی دیگر جنبه مدگرایی دارد
  • خسارات درمانی صورت ۱۴۰۳
  • دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت