Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان از فردا با دیدار وچان کردستان نائب قهرمان فصل قبل با پالایش گاز ایلام آغاز خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار ورزشی تسنیم از سنندج، فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان از فردا با دیدار وچان کردستان نائب قهرمان فصل قبل با پالایش گاز ایلام آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر فوتبال بانوان امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا با شکل و شمایل جدیدی برگزار خواهد شد و بانوان کردستانی در قالب تیم وچان با کادرفنی جدید در اندیشه آغاز مقتدرانه این رقابت‌ها و پایان دادن به سریال تکراری قهرمانی‌های شهرداری بم هستند.

دیدار وچان کردستان با پالایش گاز ایلام روز جمعه هفتم آذرماه در ورزشگاه عدالت ایلام و با قضاوت مهناز ذکایی داور مطرح کشورمان برگزار خواهد شد، از نکات جالب این دیدار تقابل زهرا قنبری مهاجم وچان با زهرا حاتم‌نژاد مهاجم پالایش گاز ایلام است.

شاگردان فاطمه صادقی کاپیتان سال‌های گذشته وچان که در فصل نقل و انتقالات حسابی سر و صدا کردند با انجام تمرینات منظم و برپایی اردو در شهرستان کامیاران برای شروع لیگ آماده هستند و امیدوارند بتوانند با کسب عنوان قهرمانی نام خود را در تاریخ استان کردستان جاودانه کنند.

زنگی‌نژاد: باشگاه وچان قرارداد بازیکنان را فسخ کرده نه آنها/ دلیل سکوت باشگاه، دامن نزدن به حواشی استگزارش|جوانترین لژیونر فوتبال بانوان ایران به وچان کردستان پیوست/ آبی بر آتش فسخ قرارداد ستاره‌های تیم

فاطمه صادقی، سرمربی تیم فوتبال بانوان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان و دیدار با پالایش گاز ایلام گفت: با توجه به شروع تمرینات از 2 ماه پیش، تیم‌مان از هر لحاظ در آمادگی کامل به سر می‌برد ، خوشبختانه بازیکنان را کامل در اختیار داریم و شرایط ایده‌آل است و فقط مقداری در بحث زمین تمرینی به مشکل خوردیم که امیدواریم در رویه قوی تیم تأثیر منفی نگذارد.

وی عنوان کرد:  تجربه بازی مقابل تیم ایلام را داریم، پالایش گاز تیمی فیزیکی، قوی و جنگنده است و بازی نسبتاً سختی را پیش‌بینی می‌کنیم اما هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و تمام تلاشمان را به کار می‌بریم که علاوه‌بر کسب سه امتیاز، بازی خوب و تاکتیکی را به نمایش بگذاریم.

سرمربی وچان کردستان درباره گروه این تیم در لیگ برتر بانوان گفت: هر دو گروه شرایط یکسانی دارند و با توجه به پیشرفت فوتبال بانوان و بالا رفتن کیفیت تیم‌ها همه بازی برای ما مهم هستند و امیدواریم صدرنشین گروه خود باشیم و مقتدرانه راهی مرحله پلی آف شویم.

انتهای پیام/489/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام وچان کردستان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار

فرزاد پیشکاری در نشست با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کردستان که با حضور استاندار در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: جامعه کارگری همواره در همه عرصه‌ها حضور چشمگیری داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان تصریح کرد: توسعه پایدار استان مرهون تلاش‌های قشر کارگری در سنگر‌های اقتصادی است و به گفته مقام معظم رهبری کارگران ستون اقتصادی کشور هستند.

وی به ارائه گزارشی از عملکرد سال ۱۴۰۲ پرداخت و افزود: در این مدت ۱۰ هزار و ۴۳۶ مورد بازرسی از کارگاه‌های مشمول قانون کار انجام شده است.

پیشکاری با اشاره به انجام ۷ هزار و ۲۷۰ بازدید دوره‌ای در مدت یادشده بیان کرد: در کارگاه‌های پرخطر ۲ هزار و ۹۵۴ بازدید صورت گرفت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تشکیل ۲۹۴ کمیته حفاظت و بهداشت کار برای حفظ امنیت و بهداشت خبر داد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸۷ حوادث کار رخ داد، گفت: این تعداد حوادث منجر به فوت ۱۵ نفر از هم استانی‌ها شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • رقبای ملی‌پوشان ایران مشخص شدند؛ آغاز رقابت‌ها از فردا
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • پیروزی بلندقامتان کردستانی در برابر نماینده زنجان
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • اعلام رای دیدار سپاهان اصفهان و پالایش گاز ایلام
  • فوت ۱۵ کردستانی در حوادث کار
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • صدرنشین لیگ دسته اول در اندیشه راه اندازی تیم فوتبال بانوان