Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:11:48 GMT

غربالگری خانه به خانه ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت اردبیل

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۳۱۹

غربالگری خانه به خانه ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل بابازاده ظهر روز پنجشنبه در مراسم آغاز توزیع بسته‌های معیشتی جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه مردم و نهادهای مختلف دولتی و خصوصی در جهت تحقق منویات و سفارشات مقام معظم رهبری در زمینه همدلی و تداوم کمک‌های مومنانه در استان اردبیل تاکنون بسیار خوش درخشیده اند اظهار کرد: تداوم این اقدامات خیرخواهانه برای محرومیت زدایی و کمک به اقشار کم در آمد به خصوص در دوران کرونا اهمیت بسیار دارد و جلوه‌ی دیگری از وحدت و همدلی را در کشور به نمایش می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل جمعیت هلال احمر را هموار یار و یاور مردم در شرایط سخت دانست و افزود: کمک‌های مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی در روزهای کرونا همچون مرهمی بر دردهای اقشار کم در آمد است و امیدواریم این کمک‌های خیرخواهانه ادامه داشته باشد.

غربالگری بیش از ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت اردبیل

استاندار اردبیل نیز از تلاش‌های مجاهدانه هلال احمر در جهت تهیه بسته‌های معیشتی تقدیر کرده و گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر وظایف امداد و نجات در زمینه توزیع بسته‌های معیشتی هم فعالیت بسیار مؤثری دارد و در قالب این طرح ۲ هزار بسته معیشتی در بین اقشار کم درآمد توزیع خواهد شد.

اکبر بهنام جو با بیان اینکه قرارگاه سردار شهید سلیمانی به صورت هماهنگ مسیر توزیع بسته‌های معیشتی و غربالگری را طی می‌کنند و مردم یکنواختی و همدلی را می‌بینند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم استان اردبیل سریع‌تر از وضعیت قرمز خارج شود تا مردم بتوانند به روند عادی زندگی بازگشته و پروتکل‌های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در طرح سردار شهید سلیمانی تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار نفر غربالگری شده اند ادامه داد: بیماریابی از درب منازل انجام می‌شود، و در این طرح علاوه بر معاینات پزشکی و ارائه خدمات درمانی نیازمندان نیز شناسایی شده و بسته معیشتی دریافت خواهند کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از زمان شیوع ویروس کرونا در تمام عرصه‌ها برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا وارد عمل شده است، تصریح کرد: غربالگری مردم به خصوص مسافران ورودی به شهرهای استان در تعطیلات نوروزی، نذر سلامت (۱و۲) در ماه محرم، آمران سلامت، ناظرین سلامت و مواردی از این دست از جمله اقدامات جمعیت هلال احمر استان اردبیل بوده است.

رامین معبودی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل در زمینه تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی هم با مشارکت خیرین و هم کمک‌های بین المللی اقدامات خوبی انجام داده است.

کد خبر 5081291

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اردبیل استاندار اردبیل سپاه حضرت عباس ع استان اردبیل اکبر بهنام جو هلال احمر اردبیل کمک مومنانه ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بسیج کمک مومنانه گرگان بوشهر بارش باران بارش برف شهرستان کرج جمعیت هلال احمر استان اردبیل توزیع بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیرهای زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و در حال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند. تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، در پی وقوع بارش‌های سیل‌آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

کد خبر 6086881 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه