Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از راه اندازی پوز‌های الکترونیکی برای پرداخت صدقه در استان خبرداد و گفت: تاکنون ۵۴ دستگاه پوز الکترونیکی بین عاملان دریافت صدقات توزیع شده است که مشترکان با استفاده از کارت بانکی خود می‌توانند با حضور این عاملان در درب منازل صدقات خود به جای پول نقد، الکترونیکی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهندی با بیان اینکه ۱۴۵ هزار مشترک صندوق صدقات اعم از کوچک و بزرگ در استان وجود دارد، افزود: در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حذف گردش پول نقد الکترونیکی ودن فرآیند تخلیه صندوق صدقات تسهیل و تسریع در پرداخت صدقات ارتقاء اعتماد عمومی و شفاف‌سازی از اهداف راه‌اندازی پوز‌های اندرویدی در پرداخت صدقات است.

سهندی اذعان کرد: صندوق صدقات به عنوان نماد امداد و مجوز حضور همکاران دردب منازل باقی خواهد ماند، اما با فرهنگ سازی بین آحاد مردم و مشترکین از شیوه‌های سنتی پرداخت صدقه در قالب پول نقد به استفاده از کارت بانکی ترغیب خواهند شد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی پرداخت صدقه کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد مهاباد ۱۷۵ میلیون مترمکعب آب دارد

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اضافه شدن آمار سد‌های کانی‌سیب و سردشت به جمع سد‌های ۱۴ گانه استان، گفت: حجم آب پشت آنها طبق آخرین پایش به یک میلیارد و ۶۱۷ میلیون مترمکعب رسیده است.

وی افزود: میزان آب موجود در پشت سد‌های آذربایجان‌غربی نسبت به زمان مشابه پارسال بدون احتساب سد‌های کانی سیب و سردشت، ۱.۶ درصد افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: از ۱۶ سد فعال استان آب پشت ۷ سد بیشتر از پارسال، ۲ سد مشابه پارسال و ۷ سد کمتر از پارسال است.

رستگاری اظهار کرد: ۷ سدی که بیشتر از پارسال، آب در آنها ذخیره شده شامل سد‌های مهاباد، حسنلوی نقده، ماکو، شهید قنبری، کرم آباد پلدشت، کانی سیب و سردشت است.

وی گفت: آب پشت سد‌های بوکان، شهرچای ارومیه، زولا و دریک سلماس، سیلوه پیرانشهر، آغ چای چایپاره و ارس ۲ هم کمتر از پارسال است که بیشترین میزان کاهش مربوط به آغ چای چایپاره با ۲۰ میلیون مترمکعب و شهرچای با ۱۷ میلیون مترمکعب است.

هم اینک ۱۶ سد در آذربایجان‌غربی وجود دارد که حجم آنها حدود ۲.۵ میلیارد مترمکعب است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • سد مهاباد ۱۷۵ میلیون مترمکعب آب دارد
  • سوال هفدهم پویش ملی«زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی اعلام شد
  • حجم آب سد‌های آذربایجان غربی به ۱.۶ میلیارد مترمکعب رسید
  • روش‌های پرداخت الکترونیکی زکات فطره به مردم معرفی شود
  • سوال شانزدهم طرح «زندگی با آیه ها» در آذربایجان غربی
  • اطلاعیه برای مرتع داران آذربایجان غربی
  • بررسی اقدامات و تمهیدات اتخاذ شده برای جمع آوری زکات فطره
  • پرداخت ۲۱۰۰ میلیارد ریال به طرح فجرانه در استان بوشهر
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند