Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد که مسئولان باشگاه مشکل منزل او را به زودی حل خواهند کرد.

خبرگزاری میزان، هروویه میلیچ به دلیل اینکه باشگاه استقلال برای او منزلی تهیه نکرده است، در هتل زندگی می‌کند؛ این در حالی است که این بازیکن که قصد دارد خانواده‌اش را به ایران بیاورد، خواستار حل مشکل مسکن خود شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلیچ در این باره در گفت‌‌وگوی کوتاه به میزان گفت: باشگاه مشکل آپارتمان من را حل می‌کند تا دیگر در هتل زندگی نکنم‌؛ امیدوارم این اتفاق زودتر بیفتد.

وی درباره بازی با ماشین سازی و گلی که زد، گفت: خوشحالم که بازی را با گل من بُردیم، اما اجازه دهید صحبت زیادی نکنم، چون تمرکزم روی بازی‌ها و تمرینات است.

بیشتر بخوانید: درخواست میلیچ از مسئولان استقلال

انتهای پیام/

برچسب ها: میلیچ استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال میلیچ استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آن‌ها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • خط و نشان سیاوش اکبرپور برای سپاهان!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • روز سرنوشت ساز برای استقلال و پرسپولیس؛ مهلت AFC تمام شد!