Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌ امیدعلی پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی چگونگی امکان حضور حداقلی کارکنان سازمان مالیاتی را مشروط به تحقق ۱۰۰ درصدی منابع را به روسای ادارات واگذار کرد.

در این نامه آمده است‌: در اجرای بخشنامه شماره ۳۷۴۸۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۷ سازمان اداری و استخدامی کشور و مطابق مذاکره و هماهنگی های به عمل آمده با جناب آقای دکتر انصاری معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و در اجرای تبصره موضوع بند (الف) قسمت (۱) و قسمت (۳/۱) بخشنامه فوق الذکر موضوع ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاههای مرتبط با مأموریت های اساسی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) که طی نامه شماره ۲۴۳/۳۸۱۲۸ مورخ ۱۳۹۹/۸/۲۸ جهت اجراء ابلاغ گردیده، مقتضی است با توجه به لزوم و ضرورت تحقق صد درصدی درآمدهای مالیاتی با تمرکز بر پرونده های بزرگ و با اهمیت با هر میزان از حضور حداقلی همکاران با تشخیص رئیس امور/مدیران کل در دستور کار قرار گرفته و بر این اساس اقدامات لازم معمول دارند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مالیات سازمان امور مالیاتی رئیس کل سازمان امور مالیاتی حضور حداقلی کارکنان پرونده های بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: مشارکت گروه‌های جهادی زمینه‌ساز تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، سردار زهرایی شامگاه سه‌شنبه هفتم فروردین_در همایش تجلیل از جهادگران برتر شهرستان بیرجند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نقطه تمرکز دشمن را به خوبی تشخیص داده‌اند که به این موضوع در نام‌گذاری‌های هر سال توسط ایشان به خوبی توجه شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری، سال خاصی را در پیش داریم که از آن به عنوان نبرد آخرالزمانی یاد شده است، افزود: حدود شش ماه از آرزوی صهیونیست‌ها برای از بین بردن گروه حماس می‌گذرد و تا امروز هیچ کاری در این خصوص نتوانسته‌اند، انجام دهند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بعضی از افرادی که امروز سرخود را مانند کبک زیر برف کرده‌اند تا واقعیت‌های انجام شده در ایران اسلامی را مشاهده نکنند، تبدیل ایران به ابر قدرتی را نمی‌خواهند ببینند و امروز مردم یمن، عراق و حماس و حزب‌الله لبنان با حمایت ایران با صهیونیست‌ها مبارزه می‌کنند.

زهرایی افزود: گروه‌های جهادی که سبب مشارکت مردم در انجام کارها می‌شوند، حلقه میانی بین حاکمیت و مردم است و جز با رئیس‌جمهور و استانداران جهادی تحقق جهش تولید امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: جهش تولید باید منجر به کاهش سهم دولت در حوزه‌های اقتصادی شود اما نظارت دولت بر این حوزه‌ها باید ادامه پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: جریان فتنه به دلیل نبود فهم مشترک انجام شد که چند ماه کشور را دچار هزینه‌های میدانی و ریالی کرد و هنوز هم آثار آن را در جامعه شاهد هستیم.

وی با بیان این که فرد جهادی با انجام کاری به سراغ کار دیگری می‌رود، گفت: تحقق شعار سال با همراهی گروه‌های جهادی امکان‌پذیر خواهد شد.

زهرایی گفت: چهار سال قبل نهضت خدمات مومنانه با پیام مقام معظم رهبری آغاز شد و در سال‌جاری هم به دلیل برگزاری کنگره دو هزار شهید خراسان‌جنوبی در آخر سال آینده، سال معنوی خاصی در این استان خواهیم داشت و گروه‌های جهادی در این راستای کمیته جهادی به وظیفه خود عمل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: سیزدهم شهریور سال‌جاری اجلاسیه ملی شهدای جهادگران خراسان جنوبی برگزار می‌شود و در سوم خرداد هم شورای جهادگران کشور برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل بیمه جهادگران از طریق مجلس شورای اسلامی و سپاه پاسداران کشور برای حل مشکلات حقوقی و درمانی جهادگران در حال انجام است.

کد خبر 739557

دیگر خبرها

  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • افزایش ۸ درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی نسبت به سال گذشته
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • ابر بدهکاران مالیاتی نقره داغ شدند
  • ۱۱۰ هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران مالیاتی اخذ شد/ پرداخت کالابرگ و مطالبات گندمکاران با مالیات مردم
  • وصول ۱۱۰ هزار میلیارد مالیات معوق از بدهکاران مالیاتی
  • حضور رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در سی‌ویکمین نمایشگاه قرآن‌ کریم
  • بازتعریف ماموریت‌ دستگاه‌ها در جهت تحقق شعار سال
  • چهره پلیس مکتبی در تراز انقلاب را نشان دهیم