Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،شادی‌نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ظهر پنجشنبه، ششم آذر، واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در محور مراغه-هشترود سه راهی قویون قشلاقی نیرو‌های اورژانس را به محل حادثه کشاند.

او افزود: دو مصدوم حادثه توسط آمبولانس اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند و مصدوم دیگر به بیمارستان امام حسین (ع) هشترود انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: با توجه به آغاز بارش برف و لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان ضمن به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، با احتیاط رانندگی کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه رانندگی اورژانس آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ پسر جوان در حادثه رانندگی در محور کازرون

بهمن جمشیدی رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کازرون اظهار کرد: با اعلام گزارش واژگونی پژو ۲۰۶ بعد از دانشگاه آزاد اسلامی کازرون نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه بر اثر واژگونی خودرو پژو ۲۰۶، دو پسر جوان بر اثر شدت جراحات و قبل از رسیدن آمبولانس اورژانس جان خود را از دست دادند.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ کازرون از مردم و مسافران نوروزی خواست تا با رعایت هر چه بیشتر توصیه‌های ایمنی و رانندگی با سرعت مطمئنه، سفری خوب و خوش و خاطره‌ای شیرین از نوروز ۱۴۰۳ را برای خود و عزیزانشان رقم بزنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مرگ ۲ پسر جوان در حادثه رانندگی در محور کازرون
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • ۸ مصدوم در حادثه رانندگی در محور سبزوار - شاهرود
  • سانحه رانندگی در غرب سبزوار هشت مصدوم برجا گذاشت
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی ال ۹۰ در محور شاهین شهر - علویجه ۴ مصدوم و یک فوتی داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • ۱۲ مصدوم در دو حادثه رانندگی در خوزستان