Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@08:54:07 GMT

نتیجه زنده| ذوب‌آهن صفر - پیکان صفر

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۴۲۵

نتیجه زنده| ذوب‌آهن صفر - پیکان صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۲۰ و در ورزشگاه فولادشهر میزبان پیکان تهران بود.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک‌داوران: امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی و میثم حیدری

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: -

ترکیب ذوب‌آهن اصفهان:

شهاب گردان، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر، ایوان مارکوویچ، میلاد جهانی، دارکو بییدوف، سیدمحمد قریشی، محمدعلی کاظمی، فرشاد محمدی‌مهر و علی نبی‌زاده

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب پیکان تهران:

محمد دریس، میلاد شیخ‌سلیمانی، نادر محمدی، محمد خدابنده‌لو، ابراهیم صالحی، حسین پورامینی، امیر روستایی، حجت حق‌وردی، سیدمحمد ستاری، مجید عبدی و رضا جبیره

سرمربی: مهدی تارتار

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه

انتهای پیام/63090/ن

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن ورزش اصفهان فوتبال لیگ برتر پیکان نتیجه زنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم داد تا نتوانیم آنگونه که باید و شاید به نتیجه موردنظرمان در بسکتبال با ویلچر در انتخابی پارالمپیک برسیم. - اخبار ورزشی -

جلیل کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال با ویلچر در رقابت‌های انتخابی پارالمپیک که به میزبانی فرانسه برگزار شد و با ناکامی تیم کشورمان همراه بود، اظهار داشت: مسابقاتی که برگزار شد، آخرین پنجره برای ورود به پارالمپیک بود که نتایج با آنچه مدنظرمان بود، فاصله داشت. ما می‌خواستیم یک تدارکات قبل از این مسابقات داشته باشیم که به دلایلی از جهت ناهماهنگی‌هایی که با کشور ترکیه داشتیم، شرایط فراهم نشد و تیم بدون دیدارهای تدارکاتی در تورنمنت انتخابی شرکت کرد.

معرفی تیم‌های راه‌یافته به بسکتبال باویلچر پارالمپیک پاریس

 

وی ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده همگی مدعی رسیدن به پارالمپیک بودند. به هر حال از نتیجه که اصلاً راضی نیستیم، چون توقع داریم بسکتبال با ویلچر هم مثل والیبال نشسته و سایر موفقیت‌هایش از جمله مقام‌های سوم در مسابقات جهانی و بازی‌های پاراآسیایی، باز هم نتایج خوبی بگیرد. همچنین باید تمهیدات بیشتری برایش آماده می‌کردیم و می‌توانستیم تدارکات بیشتری فراهم کنیم. در مجموع مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم داد تا نتوانیم آنگونه که باید و شاید به نتیجه مورد نظرمان برسیم.

کوهپایه‌زاده عنوان کرد: از کادر فنی، بازیکنان و انجمن بسکتبال با ویلچر و تشکر می‌کنم که تمام انرژی خود را گذاشتند، اما نیاز است که با مدیریت درست‌تری مسیر را جوری هموار کنیم که کار به دقیقه 90 نرسد و بخواهیم به زحمت کسب سهمیه کنیم. این مشکل را از مدیریت و برنامه‌ریزی خودمان می‌دانم و امیدوارم با برنامه‌ریزی بهتر، تیم آماده‌تری برای بازی‌های آسیایی جوانان در تاشکند و همچنین بازی‌های پاراآسیایی 2026 ژاپن داشته باشیم. ما استعدادهای خوب، دانش فنی خوبی و زیرساخت‌های قابل قبول در کشور داریم، اما بیشترین مسئله‌ای که می‌تواند کمک کند، این است که برنامه‌ریزی و یک مسیر درستی‌تری را برای رسیدن به این موفقیت‌ها در نظر بگیریم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان گفت: یک آسیب‌شناسی خواهیم داشت و نتایج این تیم در شورای فنی و راهبردی بررسی می‌شود. همچنین گفت‌وگوهایی با کادر فنی و انجمن خواهیم داشت و بر اساس نظرات خرد جمعی که متوجه می‌شویم بیشترین مشکل کجاست، در همان راستا نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

کوهپایه‌زاده درباره برنامه‌ریزی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی والیبال نشسته گفت: با کمیته پارالمپیک هم صحبت کردیم که بتوانیم یک یا دو مسابقه تدارکاتی یا به شکل تورنمنتی در ایران یا کشور دیگری برنامه‌ریزی کنیم. هنوز قطعی نشده، ولی این موضوع را در برنامه داریم. در جلسات فنی به این جمع‌بندی هم رسیده‌ایم. این کمبود را حس کردیم و به صورت جدی دنبال انجامش هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هم با وزارت ورزش و هم کمیته پارالمپیک ارتباط نزدیک داریم تا بتوانیم بهترین عملکرد و نتایج را در رویدادهای پیش‌رو داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • باخت تیلور مشکل حسن یزدانی و کامران قاسمپور را حل کرد!
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم‌پور در وزن ۹۷ کیلوگرم
  • تاریخ اردوی تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد/ دعوت از قاسم پور در وزن 97 کیلوگرم
  • کوهپایه‌زاده: نتیجه تیم ملی بسکتبال با ویلچر راضی کننده نبود
  • خبر جدید وزارت جهادکشاورزی درباره فروش دام زنده/ فروش گوسفند با کارت ملی واقعیت دارد؟
  • پخش زنده دیدار امروز ملوان از شبکه باران
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟
  • ابراهیم رئیسی به سرنوشت احمدی نژاد دچار خواهد شد؟ /رئیسی شجاعانه بگوید آقای ساداتی نژاد چرا حذف شد