Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:24:53 GMT

ریاض فورا «لجین الهذلول» را آزاد کند

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۴۲۷

ریاض فورا «لجین الهذلول» را آزاد کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، سازمان عفو بین الملل از ریاض خواست که لجین الهذلول فعال زن عربستانی را بدون قید و شرط آزاد کند.

«لین معلوف» معاون مدیر بخش منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای سازمان عفو بین الملل در واکنش به محاکمه فعال حقوق بشری لجین الهذلول در عربستان، گفت: لجین الهذلول باید و بدون قید شرط آزاد شود؛ زیرا جرمی مرتکب نشده و فقط فعال حقوق بشری است که به محض درخواست تغییر، مجازات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: الهذلول از ۲۶ اکتبر در اعتراض به محروم کردن وی از تماس با خانواده اش، دست به اعتصاب غذا زده است. وی تماسی با دنیای خارج ندارد و از آن گذشته یکروز قبل از برگزاری دادگاه به وی اطلاع داده شده است و وی فرصتی برای آماده شدن برای آن به شکل مناسب نداشته است.

معلوف بیان کرد: در سایه گزارش‌هایی که حاکی از شکنجه فعالان زن و رفتار نامناسب با آنها در هنگام بازداشت است، نگرانی درباره اینکه هر دفاعیه‌ای از سوی الهذلول در دادگاه پذیرفته نشود را ایجاد کرده است.

کد خبر 5081230

منبع: مهر

کلیدواژه: لجین الهذلول عربستان سعودی سازمان عفو بین الملل ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عربستان سعودی جو بایدن فلسطین عراق افغانستان دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 محمد بن سلمان نتانیاهو ایران ویروس کرونا روسیه لجین الهذلول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟

عصر ایران - روز گذشته دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیر تتلو برگزار شد و طی آن تتلو ضمن اعترافات خود به خانم بازیگری اشاره کرد که به تحریم او ترانه ای را خوانده که یکی از موارد اتهامی او است.   در این رابطه برترین ها نوشت: گزارش دادگاه تتلو در شماره امروز روزنامه جام جم (متعلق به صداوسیما) بازتاب داشت و نکته‌ای که در این باره مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت، سانسور نام «سحر قریشی» در مطلب این روزنامه و استفاده از کلمه «خانم بازیگر» بود.

سحر قریشی و تتلو در ترکیه   به این ترتیب مشخص شد که منظور از خانم بازیگر در اعترافات تتلو »سحر قریشی» است. بازیگری که پس از رفتن به ترکیه مدتی رابطه ای عاطفی با تتلو برقرار کرد که البته گفته می شد بیشتر برای کشاندن پای تتلو به سایت های شرط بندی بوده است.   البته گفتنی است که در گزارش سایر رسانه ها هم از این دادگاه به عنوان «خانم بازیگر اکتفا شد. چنانکه در گزارش اعتراف تتلو در این مورد آمده است:  « ... در آن بازه [اغتشاشات سال ۱۴۰۱] یکی از بازیگران زن کشور که اکنون ساکن ترکیه است. من را تحریک کرد تا آهنگی درست کنم. البته بعد‌ها متوجه اشتباهم شده و این اهنگ را پاک کردم.»   تتلو در دادگاه دوم   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • اگر این جنایات دهشتناک فورا متوقف نشود...| واکنش تند ایران به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟ (+عکس)
  • منظور از «خانم بازیگر» در اعترافات تتلو که بود؟
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • کنترل توپ های تماشایی ریاض محرز / فیلم
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • مقامات آمریکایی: تحریم واحد نظامی نیتسح یهودا امروز ممکن است رخ دهد