Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، به طرح شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری سپاه استان زنجان با قوت بیشتری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه زنجانی‌ها در رعایت بهداشت فردی و اجتماعی عملکرد خوبی دارند، اظهار کرد: در محدودیت‌های کرونایی اصناف زنجان همکاری خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، با بیان اینکه کادر درمانی در ۹ ماه گذشته با جان و دل کار کردند، گفت: این استان چهار شهید کرونایی دارد.

حقیقی با بیان اینکه استان زنجان در تامین اقلام بهداشتی و ماسک به خود کفایی رسیده است، گفت: این استان به استان‌های دیگر هم ماسک و مواد ضدعفونی کننده ارسال می‌کند.

وی ابراز داشت: روزانه ۶۰۰ هزار عدد ماسک هزار تومانی و بیش از سه هزار ماسک هزار و ۳۰۰ تومانی دراستان تولید می‌شود.

استاندارزنجان، گفت: دراستان زنجان ۱۲و احد تولیدی در تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده فعالیت می‌کنند.

حقیقی با بیان اینکه به هر اندازه که تقاضا باشد ماسک وجود دارد، تاکید کرد: ماسک یک هزار و ۳۰۰ تومانی در ۱۴۰ داروخانه استان به وفور عرضه می‌شود.

وی ابراز کرد: زنجانی‌ها در یوم العباس کمک‌های مومنانه را به خوبی انجام دادندو اگر این مراسم برگزار می‌شد فاجعه بسیار بزرگ کرونایی را شاهد بودیم.

کد خبر 5081316

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی ویروس کرونا استانداری زنجان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بسیج بوشهر بارش باران بارش برف شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی