Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت مجمع دانشجویان حزب الله دانشگاه علم و صنعت ایران، ویژه نامه ورودی‌های نشریه دانشجویی «خیزش» منتشر شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت مجمع دانشجویان حزب الله دانشگاه علم و صنعت ایران، ویژه نامه ورودی‌های نشریه دانشجویی «خیزش» منتشر شد.
.

در این شماره از نشریه «خیزش» به موضوع فساد سیستماتیک در ایران و تأثیر دقیق فسـاد بر رشد تولید ناخالص داخلی پرداخته شده است و چرایی اهمیت انتخابات این دوره ایالات متحده آمریکا بر تمام بازارها و به ویژه بازار ایران مورد بررسی قــرار پرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی ازاصطلاحات آموزشی و دانشجویی برای دانشجویان جدید الورود تشریح شده و از پولی شدن دانشگاه‌های دولتی در بستر برنامه پنج ساله پنجم توسعه‌ی جمهوری اسلامی ایران تحلیل شده است.

 

برای مشاهده این نشریه اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نشریات دانشجویی تازه های نشریات ورودی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ پیمان صالحی افزود : بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، خوشبختانه شیوه نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی تدوین و توسط ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ شد.

وی گفت:  بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارا بودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی افزود: سوابق و اطلاعات دوره های مهارت آموزی برگزار شده در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

 معاون وزیر علوم گفت: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • دانشگاه آزاد یزد ۳۰۰ دانشجوی بورسیه در صنعت کاشی دارد
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم