Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن بازویی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: درپی مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا ، برگزاری مراسم اموات در آرامستان و مساجد بندرریگ ممنوع است و در صورت مشاهده با برگزارکنندگان که موجب تجمع افراد و انتقال سریع ویروس کرونا می‌شود، اعمال قانون خواهد شد.

وی گفت:  حضور افراد در هنگام تشییع و خاکسپاری تنها محدود به بستگان درجه یک است که باید با رعایت  دستورالعمل‌های بهداشتی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار ریگ افزود: از ایتدای اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی، مبادی ورودی و خروجی این شهر بخوبی کنترل می‌شود و از ورود مسافران غیربومی جلوگیری بعمل می‌آید.

وی گفت: همراهی و مشارکت مردم در اجرای اعمال محدودیت‌های جدید با رعایت  پروتکل‌های بهداشتی  به قطع زنجیره و پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا کمک شایانی خواهد کرد.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بوشهر گناوه بندرریگ بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بوشهر گناوه بندرریگ بهداشت و سلامت ویروس کرونا بوشهر گناوه بندرریگ بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ نصرالله بیگلری در تشریح این خبر گفت: از ساعت ۶ و نیم صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه به مناسبت فرا رسیدن روز ارتش و اجرای مراسم رژه یگان‌های نظامی محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری اعمال خواهد شد.

وی از مسدود شدن مسیر میدان امام تا میدان ابن شهر آشوب از ساعت ۶ و نیم صبح روز چهارشنبه مورخ ۲۹ فروردین ماه تا پایان مراسم خبر داد و افزود: شهروندان محترم ساروی برای تردد می‌توانند از مسیر‌های جایگزین مثل خیابان جام جم، بلوار عسکری محمدیان و کمربندی و ... استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • محدودیت های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود