Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@22:58:30 GMT

استاندار: رتبه فضای کسب و کار کرمان ارتقا یابد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۵۹۶

استاندار: رتبه فضای کسب و کار کرمان ارتقا یابد

به گزارش ایرنا، علی زینی وند روز پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان در محل اتاق بازرگانی کرمان افزود: دستگاه های اجرایی مسیر قانونی برای تسریع در مجوزهای سرمایه گذاری، تسهیل کار و ارتقای شاخص های کسب و کار را بررسی و به استانداری کرمان ارائه کنند

وی با بیان اینکه با همکاری مدیران و استفاده از قوانین بودجه، ضعف ها را شناسایی و با استفاده از راهبردهای مقام معظم رهبری آن را رفع می کنیم اظهار داشت: فضای کنونی مجلس شورای اسلامی آمادگی رفع بخشی از مقررات مزاحم و دست و پا گیر را دارد و باید از این ظرفیت با ارائه راهکارها نهایت بهره را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان تصریح کرد: ساختار و توان مدیریتی استان کرمان از میانگین کشوری بالاتر است و با افزایش تحرک و تلاش فراتر از ساختار اداری، دوره متفاوتی را در توسعه استان کرمان رقم می زنیم.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی باید وضعیت فعالیت دستگاه های مختلف را رصد کند، افزود: ما سند آمایش را به عنوان نقشه راه در استان داریم و دستگاه های اجرایی، مجلس و بخش خصوصی مثلث خوبی برای همکاری در استان است و ما پایاپای بخش خصوصی همراهی می کنیم.

زینی وند با بیان اینکه باید نیاز به استفاده از مصوبات کاربردی و استفاده از موارد قانونی داریم عنوان کرد: رتبه کسب و کار استان کرمان اصلا قابل باور نیست و دلیل این رتبه عملکرد محتاطانه مدیران است و اقدام چالاک نداشتن در مرکز خدمات سرمایه گذاری و عدم تحرک پنجره واحد سرمایهگذاری موجب رتبه کنونی فضای کسب و کار این استان شده است که نیاز به همکاری دستگاه قضائی داریم.

وی از مدیران خواست که بدون ترس اقدام به حمایت از فضای کسب و کار استان کنند گفت: بدون منافع شخصی هیچ دستگاه نظارتی شما را به زندان نمی برد و همه ما باید پایمان به دستگاه های نظارتی باز شود تا کارها را انجام دهیم

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در بحث بودجه ۱۴۰۰ جلسات مفصلی برگزار کرده ایم، گفت: دستگاه هایی که اسناد خزانه را در مدت زمان مشخص جذب نکنند، اعتبارشان را طی یک ماه آینده به دستگاه دیگر می دهیم.

مجوز سرمایه گذاری به شرکت های کرمانی داده نمی شود

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیز در این نشست گفت: پروژه های بزرگی در معدن و صنایع معدنی استان در حال اجراست که این استان سهم چندانی در پیمانکاری و مشاوره این صنایع ندارد.

سیدمهدی طبیب زاده افزود: برخی تنگ نظری ها در سطح ملی، مجوز برخی از پروژه ها را به شرکت های این استان نمی دهد.

وی تصریح کرد: یکی از شرکت های بزرگ تولیدی استان کرمان یک ماه در سیرجان کارخانه گندله سازی آماده بهره برداری دارد اما به دلیل ناهماهنگی و عدم تامین برق معطل مانده است.

وی ادامه داد: پیشنهاد می شود که تمامی فرصت های سرمایه گذاری برای تکمیل زیرساخت های استان را تهیه و مدل های تامین مالی پروژه ها ارائه شود و ارتباطی بین این پروژه ها و منابع مالی برقرار کنیم که در غیر این صورت استان در توسعه زیرساخت ها با کمبود مواجه می شود.

برچسب‌ها کرمان علی زینی وند استانداری کرمان بهبود فضای کسب و کار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان علی زینی وند استانداری کرمان بهبود فضای کسب و کار کرمان علی زینی وند استانداری کرمان بهبود فضای کسب و کار اخبار کنکور فضای کسب و کار سرمایه گذاری استان کرمان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد

مدیرکل بحران استانداری کرمان، گفت: از شش ماه قبل برنامه مدونی توسط استاندار کرمان در ارتباط با مقابله با سیل به اداره کل مدیریت بحران استانداری ابلاغ شد. - اخبار استانها -

حمید سالخورده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی برای جنوب استان کرمان، اظهار داشت: از چند روز گذشته با تدبیر استاندار کرمان تقسیم نواحی بین مدیران استان انجام شد و هر کدام از مدیران در یکی از شهرستان‌ها مستقر بودند.

وی با بیان اینکه تدابیر پیشگیری برای مقابله با خسارات احتمالی سیل در استان انجام شده بود، ادامه داد: همه اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های استان پای کار بودند و خوشبختانه با اقدامات انجام شده مشکل زیادی را با توجه به حجم و میزان بارش‌ها در استان کرمان نداشتیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به اینکه از شش ماه قبل برنامه‌ای توسط استاندار کرمان نوشته و به اداره کل مدیریت بحران استانداری داده شد، گفت: براساس این برنامه مقرر شد سیلبندهای استان بررسی، نقاط حادثه‌خیز و آسیب‌‌پذیر شناسی و لایروبی و تیغ‌زنی پوشش گیاهی بستر رودخانه‌ها و رفع تصرفات حریم رودخانه‌ها انجام شود.

امدادرسانی هلال احمر به 250 نفر گرفتار در سیل استان کرمان4 مفقودی سیل استان کرمان زنده پیدا شدندوقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت

وی با بیان اینکه پیگیری‌های انجام شده براساس این برنامه مدون باعث شد که بارندگی‌های چند روز گذشته در استان خسارات زیادی نداشته باشد و سیلاب‌ها در مسیرهای خودشان جریان پیدا کنند، گفت: طی چند روز گذشته نیز استاندار کرمان شخصاً در منطقه حضور داشتند و اتفاقات را از نزدیک و به صورت میدانی مدیریت می‌کردند.

سالخورده با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته مجموعه جلسات ستاد مدیریت بحران استان کرمان توسط استاندار به صورت میدانی و در صحنه برگزار شد، بیان کرد: در این مدت هفت جلسه حضوری و میدانی در محل نقاط حادثه‌خیز برگزار شد، ضمن اینکه پنج جلسه هم قبل از برگزار شده بود.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • دبیر شورای مجازی استان کرمانشاه معرفی شد
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تدابیر پیشگیری از سیل از ۶ ماه قبل در استان کرمان انجام شد
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • میزان بارندگی ها در کرمان کاهش می یابد
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی