Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:44:09 GMT

توطئه بن سلمان برای حذف رقبای احتمالی خود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۴۶۰۰

توطئه بن سلمان برای حذف رقبای احتمالی خود

یک وکیل بین المللی به نقل از یک منبع آگاه با اشاره به اینکه دو شاهزاده سعودی به زندانی در وسط بیابان منتقل شده‌اند، اعدام این دو از سوی محمد بن سلمان را محتمل دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از المیادین، محمود رفعت، وکیل بین المللی در توییتی نوشت احتمال دارد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی شاهزاده احمد بن عبدالعزیز، برادر پادشاه و محمد بن نایف، ولیعهد سابق سعودی را در یک اقدام پیشدستانه پیش از ورود جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا به کاخ سفید اعدام کند تا جایگزینی برای او وجود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفعت گفت ، انتقال این دو شاهزاده به زندان در صحرا همزمان با ارجاع پرونده لجین الهذلول، فعال حقوق بشر عربستانی به دادگاه جرایم تروریستی صورت گرفته است.

سایت میدل ایست نیز نوشت، تعدادی از نمایندگان و وکلای انگلیسی تحقیقاتی را در خصوص وضعیت شاهزاده احمد بن عبدالعزیز،(۷۸ ساله) و محمد بن نایف، (۶۱ ساله) که از حدود شش ماه قبل در زندان به سر می‌برند، آغاز کردند.

این دو فرد که از رقبای احتمالی بن سلمان به شمار می‌روند به اتهام توطئه علیه بن سلمان پیش از رسیدن به قدرت بازداشت شده‌اند و اطلاعات اندکی از مکان بازداشت و شرایط آنها در دست است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد بن سلمان جو بایدن محمد بن نایف آمريكا عربستان بن سلمان محمد بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،سریال «کلاس فشردۀ عاشقی» محصول سال ۲۰۲۳ یک سریال کمدی عاشقانه دربارۀ ارتباط بین یک زن آشپز و یک مدرس ریاضیات است. در این سریال جونگ کیونگ هو که به خاطر بازی در نقش بزرگسالی «شاهزاده هودونگ» در سریال «پرنسس جامیونگ» (جومونگ ۳) شناخته شده است نقش چوی چی یئول معلم ریاضیات را بازی می‌کند.

245245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898772

دیگر خبرها

  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • (تصاویر) «شاهزاده هودونگ» جومونگ ۳ در کلاس فشرده عاشقی!
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • شاهزاده سریال «جومونگ» چه شکلی شده است؟
  • تصاویر متفاوتی از شاهزاده سریال «جومونگ»
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • بازی «شاهزاده ایرانی» نقد و تحلیل می‌شود