Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجازه ندهید اصطلاح بدنه مشکی شما را فریب دهد، رولزرویس چندین طیف رنگ مختلف را برای مدل اسپرت خود ارائه می‌دهد.

به گزارش فرارو، اکنون این شرکت با ارائه رنگ جدید شب‌های نئون، که برای اولین بار سه گزینه از گزینه‌های چشم نواز را به بدنه مشکی اضافه می‌کند، رنگ بدنه این مدل‌ها را روشن‌تر می‌کند.

پالت رنگی شب‌های نئون برای مدل‌های داون، ریث و کولینان بدنه مشکی موجود است و در ابتدا برای دارندگان رولزرویس در ایالات متحده آمریکا طراحی شده است، اگرچه برخی از آن‌ها به صورت جهانی در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه شب‌های نئون شامل سه رنگ منحصر به فرد است که هر یک از آن‌ها از طبیعت الهام گرفته شده است.

رنگ سبز که در اینجا روی ریث به تصویر کشیده شده است از قورباغه درختی سبز استرالیایی الهام گرفته است که سایه سبز مشابهی را به همراه دارد. رنگ قرمز نیز از یک درخت همیشه سبز بومی هاوایی تقلید می‌کند. رنگ آبی کولینان هم از یک نوع پروانه عجیب و غریب بومی متعلق به آمریکای مرکزی و جنوبی می‌آید.

اما خریداران رولزرویس علاقه‌مند به این رنگ‌های جدید جذاب هستند. رنگ شب‌های نئون فقط در ایالات متحده در کالیفرنیا موجود است و علاقمندان به همان سایه‌ها در خارج از ایالات متحده در نهایت می‌توانند دست خود را بر روی آن‌ها بگذارند، اما این شرکت می‌گوید که فقط سه نمونه اضافی از هر رنگ برای سایر بازار‌های جهانی تولید می‌کند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار رولز رویس رنگ نئون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز

شعبه شرق تهران از امروز میزبان خسارت دیدگان است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، به منظور رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان محترم بیمه البرز و کاهش زمان مراجعه به شعب پرداخت خسارت، ساکنان شرق تهران می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۷ فروردین جهت انجام امور مربوط به ثبت و دریافت خسارت بدنه خودرو به شعبه شرق تهران واقع در خیابان دماوند مراجعه نمایند.

در حال حاضر ۳ شعبه شرق، نمونه و خرمشهر بیمه البرز بترتیب در شرق، غرب و مرکز شهر تهران، کار ارزیابی وپرداخت خسارت بدنه خودرو را انجام می‌دهند.

علاوه بر این، شعبه مجازی بیمه البرز نیز با معرفی برنامه کاربردی یاقوت البرز، بصورت آنلاین ثبت و پرداخت خسارت بدنه خودرو را پشتیبانی می‌کند و مشتریان می‌توانند بدون مراجعه حضوری و در کمترین زمان ممکن از این خدمت نوین بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • تصاویر زیبا و چشم‌نواز از حال خوب دریاچه ارومیه + عکس
  • شکوفه‌های چشم نواز درختان لارستان به وقت بهار + تصاویر
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • جذب بیش از ۲۵ هزار نیروی انسانی جدید در بدنه وزارت بهداشت
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند